We leven in trollenland..

Pagina: 1
Acties:

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Barre_Code
  • Registratie: December 2004
  • Laatst online: 22-09 14:20
Geachte mede Tweakers,

http://tweakers.net/aanbod/advertentie/37475

In advertentie 37475 verkocht iemand twee 6-serie Gt's als 2 ultra's. Mijn zeer terrechte opmerking (waardoor zelfs de verkoper zijn advertentie had aangepast) dat het GT's blijven en geen ultra's zijn wordt blijkbaar met een troll gewaardeerd.

Nu vraag ik vriendelijk aan de desbetreffende modererende persoon of hij nog eens goed het systeem wil nalezen. Ik heb namelijk de indruk gekregen dat de persoon de bestempeling "troll" niet helemaal begrepen heeft. Misschien assiocieert hij daarmee de positieve elementen in zijn eigen leven. Hier is in iedergeval het tegendeel waar want het is toch echt een negatieve bestempeling. :+

Ook de moderators vraag ik de zaak eens nader te bestuderen.

Mijn hartelijke dank voor uw aandacht. O-)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bor
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 09:30

Bor

Coördinator Frontpage Admins / FP Powermod

01000010 01101111 01110010

Ik heb hem nu naar +1 gezet.

Over Bor | Vraag & Aanbod feedback | Frontpagemoderatie Forum

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• botoo
  • Registratie: November 1999
  • Laatst online: 00:00

botoo

💀 too old to die young

Ik vind je niet meteen een oplichter natuurlijk maar je kunt ze niet als ultra's verkopen als ze gewoon GT's zijn...
Ook al stel je dat je iemand niet meteen voor oplichter uit wilt maken, een dergelijke uitspraak komt wel als zodanig over, dus is een troll moderatie niet geheel onjuist te noemen.
Overigens heeft de verkoper zijn omschrijving aangepast en staat jouw reactie niet meer op troll. Eind goed al goed?

Btw: de 'desbetreffende persoon' (dus degene die de troll heeft uitgedeeld) is geen reguliere /16 bezoeker dus zal die wss niet reageren.

FXDLS 'S&S edition'

💀 memento mori 💀

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Barre_Code
  • Registratie: December 2004
  • Laatst online: 22-09 14:20
botoo schreef op maandag 08 mei 2006 @ 15:38:
[...]
Ook al stel je dat je iemand niet meteen voor oplichter uit wilt maken, een dergelijke uitspraak komt wel als zodanig over, dus is een troll moderatie niet geheel onjuist te noemen.
Overigens heeft de verkoper zijn omschrijving aangepast en staat jouw reactie niet meer op troll. Eind goed al goed?

Btw: de 'desbetreffende persoon' (dus degene die de troll heeft uitgedeeld) is geen reguliere /16 bezoeker dus zal die wss niet reageren.
De uitspraak is alles behalve bedoeld om de aanbieder als een oplichter te assiocieren. Het "vind je niet meteen een oplichter" was zelfs verzachtend bedoeld voor de rest van de zin.

Maar zoals je al zegt: Eind goed al goed. En laten we dat zo houden ;)