Toon posts:

Creative flashen naar Elsa???

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Hoi allemaal.

Ik ben net terug van de winkel waar ik mijn defecte Elsa Gladiac heb achter gelaten :'(
Nu heb ik een Creative ding meegekregen. Ook een GTS 2 32MB DDR. We hebben eventjes de kaarten naast elkaar gelegd, en tot onze verbazing zagen we dat ze identiek waren. Nu zei de verkoper dat ik het boardje anders effe moest flashen met een elsa bios, dan bleven mijn drivers ook gewoon behouden en gaf mijn elsa revelator bril geen probs en niks. Weet iemand of dat mogelijk is??

alvast bedankt.

mzzl

Verwijderd

kan werken, maar hoeft niet... als ze beiden naar het nvidia reference model gebouwd zijn wel anders niet.....

Verwijderd

hmmmja. Als die Creative qua lay out precies hetzelfde is, dan moet dat geen probleem opleveren. Let op: t'feit dat ze op't eerste gezicht hetzelfde lijken wil niet zeggen dat ze het zijn.

Maar je kunt dit rustig proberen. Je kunt met de juiste tools namelijk ook de grafische kaart bios in het geheugen shadowen; dan laat'ie bij het opstarten van je comp die bios in't geheugen. Handig voor te testen.

Verwijderd

Topicstarter
zijn allebei gewoon reference boards, dus zou moeten werken toch. Maar hoe zit dat met bios shadowen?? Dan laad die mijn bios van de vga kaart in het geheugen, maar als ik toch flash, dan flash ik toch gewoon de bios van de videokaart en niet de inhoud van het geheugen? of wel.
als je me hierover iets meer zou kunnen vertellen zou ik heel fijn vinden.

Mzzl

• saturn21
  • Registratie: Augustus 2000
  • Laatst online: 06:23
Ik heb in het verleden m'n Viper550 geflashed naar een Elsa kaart zodat ik inderdaad mijn Revelator 3D Bril kon gebruiken...

Werkte perfect, zelfs terug flashen naar de V550...

Maar goed, in het verleden behaalde resultaten bieden geen garantie voor de toekomst *D