Toon posts:

[Multi]Call of Duty 3

Pagina: 1
Acties:
  • 453 views sinds 30-01-2008
  • Reageer

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
Ik heb vandaag op het internet vernomen dat er een trailer van Call of Duty 3 op het web staat. en in die trailer zie je dat CoD3 dit jaar nog moet verschijnen.

De Trailer vind je hier

Deze Call of Duty telg zou in ieder geval verschijnen op de Xbox 360, Playstation 3 en ook de Nintendo Wii. Ontwikkelaar TreyArch mag het voor de Consoles gaan ontwikkelen.

Sommigen zullen denken: En de PC dan?
Infinity ward. CoD ontwikkelaar voor de PC is volgens de geruchten bezig aan een Call of Duty met NIET WW2 als onderwerp. dat is minder verwarrend dan het lijkt. omdat deze Call of Duty 3 eigenlijk een opvolger is van Call of Duty 2: Big red one. en niet Call of Duty 2: Geen externe titel.
Linkje over dit onderwerp: klik

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mombasa
  • Registratie: April 2005
  • Laatst online: 13-12-2024

Mombasa

The Funky Drummer

Ziet er zeer mooi uit alleen jammer dat 't niet voor de PC is. Als ik dit filmpje moet geloven kan dit wel eens de meest realistische shooter ooit worden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• abaart
  • Registratie: Februari 2006
  • Niet online

abaart

lolbroek

ik vind call of duty altijd mooie spellen, maar ik ga er niet apart een console voor aanschaffen :/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• masser120
  • Registratie: Januari 2004
  • Laatst online: 21-09 21:35
bagger dat het voor consoles is... dat schiet niet fijn... ik ga het dus ook niet kopen...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pendaco
  • Registratie: Augustus 2003
  • Laatst online: 11:44

Pendaco

Vogon Poetry FTW!

abaart schreef op zondag 14 mei 2006 @ 18:01:
ik vind call of duty altijd mooie spellen, maar ik ga er niet apart een console voor aanschaffen :/
Ik denk dat dat een beetje de nieuwe trend aan het worden is;

een pc game maken wordt gewoon steeds minder aantrekkelijk voor ontwikkelaars mede dankzij alle cracks/illegale downloads enz enz.

Console versies daarentegen zijn nog altijd vrij moeilijk te kopieren aangezien je je hele console er meestal voor moet ombouwen.

Ik vraag me wel af in hoeverre dit 3rde deel is verandert ten opzichte van deel 2, waarschijnlijk net zo'n opvolger als het 2de deel van brothers in arms, ookal hebben ze er een nieuw deel van gemaakt in plaats van een sub titel.

[ Voor 6% gewijzigd door Pendaco op 14-05-2006 18:12 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kokorico
  • Registratie: Januari 2004
  • Laatst online: 12:21
Call of Duty is voor één van de beste spellen ook. Heb daarjuist toevallig cod 2 gespeeld.
Ik kan alleen maar hopen dat ie op pc uitkomt :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Firecow
  • Registratie: Oktober 2001
  • Laatst online: 16-01-2023

Firecow

worldofnature.nl

Zijn inmiddels 3 nieuwe filmpjes bijgekomen !

ERG stoer ! :)

http://media.ps3.ign.com/media/801/801848/vids_1.html

Canon EOS 80D En wat glaswerk

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vuurvoske
  • Registratie: Oktober 2003
  • Laatst online: 17-09 17:47

Vuurvoske

Nunquam cede!

ik baal er echt van dat cod3 misschien niet op de pc uitkomt :S

Beroeps brabander

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SgtStrider
  • Registratie: Juli 2003
  • Laatst online: 21-09 11:15

SgtStrider

Fractal Switchover!

Vuurvoske schreef op donderdag 03 augustus 2006 @ 20:48:
ik baal er echt van dat cod3 misschien niet op de pc uitkomt :S
Tuurlijk komt hij wel op de pc uit. Heb trouwens dit (http://www.gametrailers.com/player.php?id=12472&type=wmv) filmpje bekeken, en vind het maar onzin; ze hadden het beter een add-on kunnen noemen. Veel anders dan Call of Duty 2 is het niet, en realistischer al helemaal niet (according to dit filmpje dus...)

CM NR200P | Gigabyte B550i Aorus Pro AX | 5600X | AMD Radeon 6900XT | Crucial P2 1TB | Ballistix 2x16GB 3600CL16 | BQ DarkRock TF | Corsair SF600

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hahn
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 21-09 23:01
Het gerucht gaat dat CoD3 alleen voor consoles is en dat er een aparte CoD (Modern Warfare) komt die weer alleen voor de PC is. Ligt er dus een beetje aan wat je bestempeld als 'Call of Duty 3' ;)

The devil is in the details.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gurbe de n00b
  • Registratie: Juni 2003
  • Laatst online: 08-02-2024
Volgens de PU komen voor de PC Juist weer meer games.
Denk dan aan Crysis, UT2007 e.d.

En de volgende Call of duty (Modern Warfare, dat was hem :P) komt weer voor de pc.

Ik zie niet direct een verband dat er juist meer games naar de consoles gaan.
misschien juist wel andersom.

[ Voor 7% gewijzigd door Gurbe de n00b op 23-08-2006 14:18 . Reden: typ0 en een kleine toevoeging ]

Portfolio

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Laat COD 3 maar komen! Ik heb de voorgaande delen met veel plezier uitgespeeld en ik vond de E3 trailer i.t.t. de vorige poster wel interessant uit zien. Het kwam op mij over op meer close combat en nog intensere strijd. Misschien dat er dit keer nog wat meer taktiek bij komt kijken, al moet het natuurlijk wel COD blijven...

Uit de site van Activision maak ik overigens op dat hij op alle consoles uitkomt maar niet op de PC. Hopelijk wordt hij later wel op de PC uitgebracht.

• Pietert
  • Registratie: Januari 2001
  • Niet online

Pietert

There is no spoon

Hij zal vanzelf wel op de PC uitkomen, massa's mensen spelen de ene of andere COD titel nog dagelijks online en de (niet gekraakte) servers zijn nog druk genoeg om een draagvlak te vormen voor een nieuwe titel op de PC. Ik heb er iig zin in!

#huiskamer | Amsterdammert | Some days you're the pigeon, some days you're the statue | Zenbook S13 UM5302TA-LV067W | LG 40WP95CP-W | HP USB-C dock G5

• Napo
  • Registratie: Augustus 2006
  • Niet online
D Mombasa schreef op zondag 14 mei 2006 @ 17:51:
Ziet er zeer mooi uit alleen jammer dat 't niet voor de PC is. Als ik dit filmpje moet geloven kan dit wel eens de meest realistische shooter ooit worden.
Meest realistiche shooter? in welk opzicht?

Ik denk niet dat CoD3 Red Orchestra Ostfront 41-45 zal overtreffen met realisme

Daarnaast is de support van Activision mij ook zeer tegengevallen met CoD2, 6 maanden tot een patch is veel te lang en met release niet eens een anticheat programma erop. Laat CoD serie maar voortaan zitten voor mij.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• EWK
  • Registratie: Mei 2006
  • Niet online

EWK

Een fles dode pixels te koop!

SgtStrider schreef op woensdag 23 augustus 2006 @ 14:11:
[...]

Tuurlijk komt hij wel op de pc uit. Heb trouwens dit (http://www.gametrailers.com/player.php?id=12472&type=wmv) filmpje bekeken, en vind het maar onzin; ze hadden het beter een add-on kunnen noemen. Veel anders dan Call of Duty 2 is het niet, en realistischer al helemaal niet (according to dit filmpje dus...)
Ik denk dat hij wel veel mooier is. Via bekende torrentsites zijn veel trailer/directors edit trailers te downloaden. Hier in is te zien dat veel next gen is. Als je bijviirbeeld door het hoge gras loopt in COD3 dan kun je zien dat je het gras plat getrapt hebt enzo. Ik heb dat soort prachtige details nog niet gezien bij COD2.

Maar wat voor bak zul je er voor nodig hebben? Denk dat je niet meer met een Athlon XP aan hoeft komen te zetten. Alles is next gen en met laser technologie gemaakt enzo (zeggen ze).

Een ding is zeker. Ook als je op www.callofduty3.com kijkt. Het is veel belovend en ik hoop echt dat ie naar de pc komt. Maar google geeft ook nog niet echt veel info hierover. Ik heb nog nergens gelezen dat hij officieel niet voor de pc uitkomt. Op de site van COD3 staat de PC er (nog) niet bij in ieder geval. En zo'n gta-like contract heb ik ook nog niet vernomen. Gta heeft een contract met een aantal console dat ze hem eerst op die consoles uitbrengen en pas een half jaar later oid op de PC.

Hulde voor de COD serie! _/-\o_

Hoi!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JeroenNietDoen
  • Laatst online: 18:33
Call of Duty 3 is inderdaad exclusief voor de consoles. Kijk maar op www.callofduty.com en dan bij overview:
Platforms:
- Xbox 360
- Playstation 3
- Nintendo Wii
- Playstation 2
- Xbox

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Call of duty 3 is regiovrij en kost maar 38 euro incl verzendkosten.
http://www.play-asia.com/...v-49-en-84-j-70-1mh0.html

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• GGS_206
  • Registratie: Juli 2001
  • Niet online

GGS_206

Oranje!

Jammer dat die (nog) niet voor de PC beschikbaar is, is mooi vervolgd op deel 1 en 2 :)

T.net ID. Bekijk het maar es eem..
‹(◕‿◕)›

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JeroenNietDoen
Hij komt 10-11-2006 uit voor de 360, kan al niet meer wachten :9

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• aerofreak
  • Registratie: Januari 2006
  • Laatst online: 16:41

aerofreak

Steve Jobs

jammer dat ie niet voor de pc komt :(

zo'n spel verdient een mooie topicstart vinden jullie ook niet

wie o wie voelt zich aan gesproken :P

"When once you have tasted flight, you will forever walk the earth with your eyes turned skyward, for there you have been, and there you will always long to return"
~Leonardo Da Vinci~

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mindcre8r
  • Registratie: Maart 2000
  • Laatst online: 08-09 15:42

mindcre8r

Tradepedia

nou ook hier maar even: had em al gepost in het Grote Xbox 360 topic maargoed!

heb em gister bij de bart smit in Zaandam gekocht buiten de schappen ;) en ik moet je zeggen dit is de beste 360 game die ik dit jaar gespeeld heb!

De graphics en de sound is gewoon zo cool! de sfeer de actie en de gameplay maken het helemaal compleet. het lijkt zelfs of de graphics nog beter zijn dan 2.

mijn cijfer is toch wel een 8,8 oid!

Bears and Bulls

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JeroenNietDoen
mindcre8r schreef op woensdag 08 november 2006 @ 08:57:
nou ook hier maar even: had em al gepost in het Grote Xbox 360 topic maargoed!

heb em gister bij de bart smit in Zaandam gekocht buiten de schappen ;) en ik moet je zeggen dit is de beste 360 game die ik dit jaar gespeeld heb!

De graphics en de sound is gewoon zo cool! de sfeer de actie en de gameplay maken het helemaal compleet. het lijkt zelfs of de graphics nog beter zijn dan 2.

mijn cijfer is toch wel een 8,8 oid!
OMFG That's so mean :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PeterSelie
  • Registratie: December 2002
  • Laatst online: 18-09 14:19
idd, mja, we zien wel wat activision gaat bakken van de PC versie, tot dan heb ik me nog wel te vermaken met CoD2 :D

[ Voor 66% gewijzigd door PeterSelie op 08-11-2006 10:01 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JeroenNietDoen
SoaDmaggot schreef op woensdag 08 november 2006 @ 09:56:
[...]

idd, mja, we zien wel wat activision gaat bakken van de PC versie, tot dan heb ik me nog wel te vermaken met CoD2 :D
Er komt geen PC versie. Dat hebben alle previews/reviews ook al bevestigd. En zou die nog in ontwikkeling zijn, dan had het vast al wel bij de platformvermeldingen op de official site gestaan.

[ Voor 15% gewijzigd door JeroenNietDoen op 08-11-2006 10:14 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Alsem
  • Registratie: Juni 2005
  • Laatst online: 27-01-2022
Kaap schreef op woensdag 08 november 2006 @ 10:09:
[...]

Er komt geen PC versie. Dat hebben alle previews/reviews ook al bevestigd. En zou die nog in ontwikkeling zijn, dan had het vast al wel bij de platformvermeldingen op de official site gestaan.
hoezo noemen ze het dan Call of Duty 3? de engine lijkt mij ook redelijk het zelfde als 2..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JeroenNietDoen
Alsem schreef op woensdag 08 november 2006 @ 10:16:
[...]

hoezo noemen ze het dan Call of Duty 3? de engine lijkt mij ook redelijk het zelfde als 2..
Euhm Call of Duty 3, opvolger van Call of Duty 2, welke ook voor al die consoles uitkwam :?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PeterSelie
  • Registratie: December 2002
  • Laatst online: 18-09 14:19
Kaap schreef op woensdag 08 november 2006 @ 10:09:
[...]

CoD ontwikkelaar voor de PC is volgens de geruchten bezig aan een Call of Duty met NIET WW2 als onderwerp. dat is minder verwarrend dan het lijkt. omdat deze Call of Duty 3 eigenlijk een opvolger is van Call of Duty 2: Big red one. en niet Call of Duty 2
Daar had ik het over :>

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Thomaszki
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 16:06
Niet helemaal waar, Call of Duty 2: Big red one is een Xbox 1 / Gamecube / Ps2 game, en Call of Duty 2 is een Xbox 360 game waarvan Call of Duty 3 toch zeker de opvolger van is :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Jammer :(
Wij willen lan party houden. Maar hij komt dus niet op de pc :S Of wel? Snap er niet veel van.

Dan maar wachten op een nog mooier nog beter spel: Brothers in arms Hells Higway!!!

http://www.gametrailers.com/gamepage.php?fs=1&id=2577 das pas vet spel!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dewil1990
  • Registratie: Augustus 2005
  • Laatst online: 09:02
Hij komt idd niet voor pc, dat vind ik echt jammer cod2 super veel gespeeld ik vind het een erg goed multiplayer, waarschijnlijk komt er later een andere cod die wel op de pc komt dacht ik ergens gelezen te hebben?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Hopelijk wordt de single player niet weer zo extreem scripted. Dus dat bepaalde acties overduidelijk weer gevolgen 'triggeren'. Wellicht wordt het nu wat dynamischer..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

het spel is nu dan ook uit. moet zeggen dat het nog wel allemaal scripted is, maar dat wel duidelijk is dat het een next gen is. meer actie in de omgeving. veeeeeel mooiere verlichtingen. ben nog niet ver in de single player, maar tot nu toe valt het zeker niet tegen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Redwood
  • Registratie: November 1999
  • Laatst online: 21-09 00:16

Redwood

The Truth Is In Here

Wat een gave game weer!
Ik ben normaal GEEEEEEN voorstander van FPS games op een console.
Ik heb hem op de X360, en misschien heb ik het nu onder de knie, maar besturing met joypad ipv. muis en toetsenbord gaat goed!

Volgens mij wel een nieuwe engine, ziet er zoveel beter uit, als het regent komt er een glimmende laag op de kleding lijkt het.

Leuke missies, redelijk gescript maar desalniettemin ERG gaaf!

Walk without Rythm, and you won't attract the worm!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Angeloonie
  • Registratie: Mei 2004
  • Laatst online: 18:50

Angeloonie

Cheeseburger Addict

Is de single-player langer dan die van CoD2 voor de PC?

Die had ik namelijk in 6 uurtjes klaar :/

Uplay: Angeloonie - Battletag: Angeloonie#2758 - Steam: Angeloonie

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• D.R.
  • Registratie: April 2000
  • Niet online

D.R.

XBox Live Tag: CrazyCavia

Vast niet op Veteran.
Ben begonnen met het niveau op Hard, maar dan is het best irri op sommige stukken.

Flickr | Groningen Eelde Aviation Society | Flightdiary

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Redwood

Redwood

The Truth Is In Here

Angeloonie schreef op vrijdag 10 november 2006 @ 18:07:
Is de single-player langer dan die van CoD2 voor de PC?

Die had ik namelijk in 6 uurtjes klaar :/
nee precies... haha. wel op het meest moeilijke niveau spelen he!
Heb je er meer plezier aan ;-)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• HADES2001
  • Registratie: September 2001
  • Niet online
goed spel alleen het online gedeelte is zwaar crappy iedere keer foutmelding no game session in progress als je met iemand connect
meer mensen hier last van ?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Martinspire
  • Registratie: Januari 2003
  • Laatst online: 22-09 09:55

Martinspire

Awesomeness

Heb de singleplayer nu ook uitgespeeld (nu al 230 Gamerpoints verzameld :P )
Vond het best aardig al had ik wel wat meer willen zien dan die chamboi.

Desalniettemin wel vette game :)
Alleen MP is inderdaad kut om te joinen ja...

Martinspire - PC, PS5, XSX

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik heb best veel vastlopers gehad. :? Dit heb ik alleen met CoD3. Voor de rest is het een erg goeie game. Ook de multiplayer is goed uitgewerkt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Martinspire
  • Registratie: Januari 2003
  • Laatst online: 22-09 09:55

Martinspire

Awesomeness

Hmm dat is raar... Nog 0 hier.

Martinspire - PC, PS5, XSX

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• cheiron
  • Laatst online: 07:32
Toch snap ik niet waarom hij niet gewoon ook voor de PC ontwikkeld is. Bij CoD2 was dat toch ook geen probleem?

Flickr PSN ID= cheironnl

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• schnumi
  • Registratie: Oktober 2001
  • Niet online

schnumi

Discothéque! Boom cha!

Tsjonge ik heb net de nieuwe filmpjes op IGN bekeken van de Nintendo Wii versie en damn wat vet zeg!

Door die controller word het echt nog veel leuker, veel meer interactie etc. Grafisch natuurlijk niet zo goed als de 360 etc (rook effecten wel erg gaaf) maar de gameplay is denk ik veel leuker. :)

"The more you take the less you feel, The less you know the more you believe, The more you have the more it takes today"

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Metalbuster
  • Registratie: April 2004
  • Laatst online: 20-07 21:27
In de "Power Unlimited" staat dat hij deze maand bij "Free Record shop" te koop moet liggen. Toen ik dat zag was ik erg blij maar bij nader onderzoek op het internet kwam ik erachter dat COD3 niet op de pc komt. Ik baal er zo vreselijk van COD was altijd mijn favorite online game op de PC. Ik hoop echt dat ze nog met een verassing komen in de tijd van kerst dat hij toch nog op de pc uitkomt.

En ik denk dat ik liever gewoon een COD in WW2 heb dan een kompleet nieuwe van deze tijd, het is juist dat WW2 wat mij zo aan spreekt.

[ Voor 14% gewijzigd door Metalbuster op 12-11-2006 20:13 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Redwood

Redwood

The Truth Is In Here

cheiron schreef op zondag 12 november 2006 @ 14:27:
Toch snap ik niet waarom hij niet gewoon ook voor de PC ontwikkeld is. Bij CoD2 was dat toch ook geen probleem?
Volgens mij komt er dus wel 1 voor de PC.
maar schijnt een "speciale" versie te worden. :S

Heel vaag. maar goed.

afwachten

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JeroenNietDoen
Klopt, ze zijn een nieuwe COD aan het ontwikkelen voor de PC + consoles. Maar deze zou wat ik er van las, geen WW2 zijn.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• wimpie007
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 22-09 23:46
Echt een vet spel! Als ik een granaat naast een muur gooi vliegen de bakstenen in het rond! :P
Ook schik je je soms rot als je ineens gegrepen wordt door een Duitser of dat er ineens een tank naast je ontploft waardoor je een dikke piep hoort en alles wazig ziet.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sdu7cb
  • Registratie: November 2004
  • Laatst online: 14-09 22:42

Sdu7cb

2Lame2Shoot

Er komt WEL een nieuwe CoD voor de pc, zijn ze al tijdje aan bezig. dit word niet gemaakt door de makers van de console versies (treyarch -> big red one etc) maar door makers cod2 (infinity ward zelf?) zover ik weet word deze versie voor pc (misschien port op xbox360, who knows)

hoop trouwens wel dat als ze overgaan op modern warfare, het richten, dat CoD uniek maakt tov andere veelgespeelde online shooters (lees: cs) hetzelfde zal blijven. maarja gewoon afwachten, zal nog wel minstens een half jaar duren....

[ Voor 3% gewijzigd door Sdu7cb op 14-11-2006 10:28 ]

Canon EOS 5D3, EOS 7D2, Canon EF 16-35mm f/4L IS USM, EF 24-70mm f/2.8L II USM, EF 70-200mm f/2.8L IS II USM, EF 100mm f/2.8L IS USM Macro, EF 40mm f/2.8 STM, Tokina 10-17mm Fisheye, Sigma 50mm f/1.4, Manfrotto 504HD+546K, Canon Speedlite 580EXII, 420EX

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JeroenNietDoen
Een Call of Duty over Vietnam lijkt me wel wat. Na al die vietnam clones vind ik dat er nog steeds geen goede game is geweest die dat gecovered heeft en ik denk dat je met COD's gameplay icm Vietnam iets heel moois kan maken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bart©
  • Registratie: November 2003
  • Laatst online: 28-08 11:30
Kaap schreef op dinsdag 14 november 2006 @ 10:28:
Een Call of Duty over Vietnam lijkt me wel wat. Na al die vietnam clones vind ik dat er nog steeds geen goede game is geweest die dat gecovered heeft en ik denk dat je met COD's gameplay icm Vietnam iets heel moois kan maken.
Battlefield Vietnam is toch wel goed wat dat betreft.. OK de graphics zijn wat minder maar de gameplay is wel errug goed.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JeroenNietDoen
Bart_NL schreef op dinsdag 14 november 2006 @ 10:39:
[...]

Battlefield Vietnam is toch wel goed wat dat betreft.. OK de graphics zijn wat minder maar de gameplay is wel errug goed.
Euh Battlefield xxx singleplayer gameplay is nog nooit goed geweest, wat dat betreft kan Battlefield voor singleplayer nog veel leren van COD.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Check dit maar voor de eerste "info" van Call of Duty 4:

http://www.xboxic.com/news/1995

Modern Warfare it is! _/-\o_

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• cheiron
  • Laatst online: 07:32
Ja, het is wel leuk dat er een CoD naar de pc komt, maar wanneer? De informatie is nog erg summier. En eigenlijk wil ik gewoon een WW2 CoD..

ik weet dat ik een beetje zeur, ik hou er over op nu

Flickr PSN ID= cheironnl

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• vosss
  • Laatst online: 14-09 11:12
Kaap schreef op dinsdag 14 november 2006 @ 10:28:
Ik heb me kostelijk vermaakt destijds met Vietcong :)
Vooral dat stuk tussen waar die hoge rotsen waren en je echo hoorde. Dat vond ik destijds erg knap gemaakt moet ik zeggen :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JeroenNietDoen
Het probleem met Vietcong en NAM 69' was dat ze zich vooral richtte op de special forcesgroepen en perikelen die destijds speelden met bendes. Vooral dat laatste is waar Nam 69 omdraaide.

Er is eigenlijk geen game die zich echt op de average Joe in vietnam richt, die Joe die hamburger hill bestormde, de Joe die niet in speciale units zat en gewoon ergens met zijn peleton door choppers in de bush werd gedumpt.

Dat zou ik nou wel eens willen zien.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

ik heb hem nu uitgespeeld. het spel is niet echt superlang maar zeker de moeite waard. er komt ook een patch aan die voor betere multiplayer gaat zorgen. online wordt dit zeker weer een topper.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Heb het spel ook uitgespeeld. Wel jammer dat ie kort is maar ik vermaak me nog prima met online.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• YopY
  • Registratie: September 2003
  • Laatst online: 13-07 01:14
Juist, heb net de PS2 versie gekocht na het uitspelen van CoD 2, en ik vind toch CoD 2 op de PC beter. Grafisch is het misschien maar 1/3 van die in de trailers, geluid lijkt niet te kloppen, en overall voelt het houteriger aan. Misschien ligt dat aan het feit dat je het met controller moet spelen, maar ja.

Geef mij maar een PC versie.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TheZeroorez
  • Registratie: September 2005
  • Niet online
YopY schreef op vrijdag 12 oktober 2007 @ 21:06:
Juist, heb net de PS2 versie gekocht na het uitspelen van CoD 2, en ik vind toch CoD 2 op de PC beter. Grafisch is het misschien maar 1/3 van die in de trailers, geluid lijkt niet te kloppen, en overall voelt het houteriger aan. Misschien ligt dat aan het feit dat je het met controller moet spelen, maar ja.

Geef mij maar een PC versie.
Met een controller is het houteriger ja, maar om daarvoor nu een topic van 1 jaar oud te kicken...

Ach, gelukkig komt CoD4 volgende maand, en zijn er nu al bèta's/demo's voor zowel X360 als PC.
Pagina: 1