Wachtwoord SRCS28X Raid-controller vergeten

Pagina: 1
Acties:

• merijnen
  • Registratie: April 2001
  • Laatst online: 15-09-2025

merijnen

Beam Me Up Scotty!

Topicstarter
Ik heb een Intel SRCS28X Sata raid controller. Toen ik vorige week een nieuwe schijf aansloot, en in de raid software de schijf wilde toevoegen, bleek dat ik het wachtwoord niet meer weet. Ik heb echt alles geprobeerd wat in me opkwam, maar ik kom er gewoon niet in. Nu kan ik dus niet m'n nieuwe schijf toevoegen :'(
Iemand een oplossing?

• John2B
  • Registratie: Mei 2000
  • Laatst online: 24-02 00:34

John2B

I Love RAID5..!!

Misschien een mailtje naar Intel sturen? Iedere fabrikant heeft zo zijn eigen procedure om dit op te lossen.

A friendship founded on business is better than a business founded on friendship

• merijnen

merijnen

Beam Me Up Scotty!

Topicstarter
John2B schreef op maandag 08 mei 2006 @ 12:28:
Misschien een mailtje naar Intel sturen? Iedere fabrikant heeft zo zijn eigen procedure om dit op te lossen.
Heb ik gedaan, maar krijg geen reactie...

• John2B

John2B

I Love RAID5..!!

Misschien handig om alle dingen die in je opkwamen (en gedaan hebt) ook te vermelden, anders krijgen hier een lijst met tips die je al hebt gedaan en is erg frusterend voor jou en voor ons.

A friendship founded on business is better than a business founded on friendship

• merijnen

merijnen

Beam Me Up Scotty!

Topicstarter
Ik heb alle wachtwoorden geprobeerd die in me opkwamen, en heb een mail gestuurd naar intel. Veel meer kan ik niet doen. Ik heb nergens iets kunnen lezen over het resetten van de kaart, en ik weet ook niet of m'n data die nu op de schijven staat dan verloren zal gaan.

• John2B

John2B

I Love RAID5..!!

merijnen schreef op maandag 08 mei 2006 @ 12:38: en ik weet ook niet of m'n data die nu op de schijven staat dan verloren zal gaan.
Nee, dat zal zeker het geval niet zijn. Er zijn fabrikanten die een speciaal admin account hebben ingebakken en op verzoek kan worden verstrekt al dan niet na overleggen van het serienummer van de kaart.

• merijnen

merijnen

Beam Me Up Scotty!

Topicstarter
John2B schreef op maandag 08 mei 2006 @ 12:45:
[...]

Nee, dat zal zeker het geval niet zijn. Er zijn fabrikanten die een speciaal admin account hebben ingebakken en op verzoek kan worden verstrekt al dan niet na overleggen van het serienummer van de kaart.
Dan hoop ik dat Intel dat ook heeft gedaan, en dat ze m'n mailtje beantwoorden! Zou wel erg mooi zijn als 't zo zou kunnen.
Ik wacht hun reactie nog even af, in ieder geval bedankt voor je hulp. Als ik een oplosssing heb zal ik 't even laten weten hier.

• teigetjuh
  • Registratie: September 2000
  • Niet online
merijnen schreef op maandag 08 mei 2006 @ 12:38:
Ik heb alle wachtwoorden geprobeerd die in me opkwamen, en heb een mail gestuurd naar intel. Veel meer kan ik niet doen. Ik heb nergens iets kunnen lezen over het resetten van de kaart, en ik weet ook niet of m'n data die nu op de schijven staat dan verloren zal gaan.
Je kan proberen het eea te resetten.... Je zou dan je schijven loskunnen halen, dan gaat er niets verloren. Data staat tenslotte op je schijven, niet op je kaart.
Pagina: 1