Toon posts:

Nieuwe reveiver + dvd-speler

Pagina: 1
Acties:
  • 46 views sinds 30-01-2008

Verwijderd

Topicstarter
ik ben opzoek naar een nieuwe receiver + losse dvd speler..

ik heb ff onderzoek gedaan op het internet, zowel diverse review sites als sites van de producten.

en daarna nog ff bij mediamarkt gekeken, er waren 3 modellen bij mediamarkt die erg goed klonken.

* Kenwood KRF-V5090 + JBL speakers prijs onbekend

* Denon AVR-1706 ( met bijbehorende dvdspeler ) + JBL speakers € 800

* Yamaha RX V557 + speakers € 600

iemand ervaringen met deze receivers?

Ze klonken alledrie erg goed!.. + het vermogen van alle 3 is ruim voldoende en alles wat erop zit, zit er gewoon op 8)

digital in / 5.1 / a+b speakers / auto-config mic

:)

• JT
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 22-02 11:27

JT

VETAK y0

en alles wat erop zit, zit er gewoon op
8)7 Tuurlijk zit alles wat er op zit erop, alles dat geld kost kost geld en alles dat rijd dat rijd 8)7

Maar goed, wat wil je dat wij zeggen ? Dat de een beter is dan de ander ? Wat heb jij eraan als ik zeg dat ik de laatste set beter vind klinken dan de tweede, terwijl jij die tweede juist het beste vind klinken ? Jij moet beslissen, het zijn jouw oren en jouw smaak.

3600wp@115° oost | 825wp panels/750wp inv@13°/115° oost | 1475wp panels/1250wp inv@27°/205° graden zuid
Ecodan warmtepomp
Repo's: HA-Solar-control | HA-heatpump-planning | NR-HueTapDial-NextLevel

• J0J0
  • Registratie: Augustus 2003
  • Laatst online: 24-10-2025
Ik zou zeggen, zoek jezelf een stel speakers uit die je goed bevallen en ga ze dan in combinatie met die versterkers beluisteren ;)

specs

Verwijderd

Topicstarter
Dat is het "probleem" ook.

De denon klonk vrijwel het best! maar is dan ook vrijwel het duurst.

Ik houdt me nog steeds vast aan de gedacht dat het duurst niet het best hoeft te zijn, ik zou graag horen dat ik het fout heb. :p

• JT
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 22-02 11:27

JT

VETAK y0

Blindtest doen dan. Ogen dicht, laat iemand je slepen naar die setjes en dan beslissen welke je het beste vond, de 1e, 2e of 3e.

3600wp@115° oost | 825wp panels/750wp inv@13°/115° oost | 1475wp panels/1250wp inv@27°/205° graden zuid
Ecodan warmtepomp
Repo's: HA-Solar-control | HA-heatpump-planning | NR-HueTapDial-NextLevel

• J0J0
  • Registratie: Augustus 2003
  • Laatst online: 24-10-2025
Smaak is persoonlijk...

Denon is ook gewoon een goed merk, je hebt er nu bepaald niet veel aan als wij zeggen dat bijv de kenwood beter zou zijn.

Volgens mij wil je gewoon de denon maar wil je je portomonnee niet trekken :/ tja....

specs

• The Eagle
  • Registratie: Januari 2002
  • Laatst online: 14:38

The Eagle

I wear my sunglasses at night

Lees Audio, Video & HiFi forum policy - Het regime eens door en kom dan aub tot de conclusie dat smaak heel persoonlijk is en dat we dus geen zinnig antwoord op je vraag kunnen geven ;)
Oftewel: ga gewoon luisteren :)

Al is het nieuws nog zo slecht, het wordt leuker als je het op zijn Brabants zegt :)

Verwijderd

Topicstarter
Denk dat jullie wel gelijk hebben ja,

ik hoopte meer op, dat er een groot gebrek of overwegend goede technologie oid in één van deze 3 zat.

nog een klein vraagje, ik zag staan op de kenwood "7.1 ready

ik vind dat nogal een akelig woord als je denkt aan HDtv- Ready

• bartvl
  • Registratie: Oktober 2002
  • Laatst online: 15:42

bartvl

Vlieg! Kan ik niet. Te laat...

Hebben alledrie de sets een dvd-speler bij die prijs inbegrepen? Want alleen bij de Denon vermeld je dat.

Life is not about specs, it is about joy!

• DeeD2k2
  • Registratie: Februari 2004
  • Laatst online: 01-02 20:29
Eigenlijk stel je de vraag "wat moet ik kopen?". Zoals ook in Audio, Video & HiFi forum policy - Het regime staat, is dat niet de bedoeling. Jíj moet ernaar luisteren, dus alleen jíj kunt bepalen welke je het beste kunt kopen.
De technieken die in de apparaten gebruikt worden zijn niet interessant. Als het wat uitmaakt, zie of hoor je het namelijk terug, waardoor ze automatisch in je keuze meegenomen worden. Je moet alleen goed stilstaan bij de aansluitmogelijkheden; zet dus goed op een rijtje wat je allemaal aan wilt sluiten...

Only Irish coffee provides in a single glass all four essential food groups: alcohol, caffeine, sugar, and fat. - Alex Levine

Pagina: 1

Dit topic is gesloten.