Op dit moment heb ik een lichtbron die voor mijn plasma hangt en dus in het beeld schijnt. Dit is natuurlijk niet optimaal, het geeft reflecties/spiegelingen en een lichtje van achter de tv lijkt me een stuk rustiger voor de ogen.
Nu zag ik het volgende op de site van Conrad:

Ik heb zo'n 2 meter nodig, 1 meter voor de horizontale bovenkant van de plasma en 2 x een halve meter voor de verticale zijkanten. Maar zal dit wat zijn? Hoeveel licht geeft zoiets? Heeft iemand misschien andere ideen of tips? Voor foto's van mijn opstelling moet je even hier kijken, je ziet dan dat ik achter m'n tv weinig plaats heb voor 'normale' lampen.
Nu zag ik het volgende op de site van Conrad:

Directe links vanaf de site van Conrad werken bij mij nooit goed, maar als je op www.conrad.nl zoekt op lichtkabel vind je ze vanzelf. Ook Cinesound.be verkoopt iets dergelijks: http://www.cinesound.be/html/lytec_wire_.html. De opties/prijzen en dergelijke vind je in de shop daar.Elektrische lichtkabels met een briljante lichtkarakteristiek die nauwelijks worden verwarmd en weinig vermogen opnemen. Door de flexibiliteit, geringe afmetingen en onkwetsbaarheid zijn ze zeer geschikt voor reclame- en decoratiedoeleinden. Ze zijn buigzaam,te dimmen en bezitten een inschakelvertraging. De al bedrade eenheden worden geleverd met een aangepaste inverter en flexibele aansluitdraden (lengte 100 mm).
Ik heb zo'n 2 meter nodig, 1 meter voor de horizontale bovenkant van de plasma en 2 x een halve meter voor de verticale zijkanten. Maar zal dit wat zijn? Hoeveel licht geeft zoiets? Heeft iemand misschien andere ideen of tips? Voor foto's van mijn opstelling moet je even hier kijken, je ziet dan dat ik achter m'n tv weinig plaats heb voor 'normale' lampen.
Grab shell dude!