Toon posts:

pc kast met metalen deur

Pagina: 1
Acties:
  • 43 views sinds 30-01-2008

Verwijderd

Topicstarter
Heeft iemand hier ervaring met een pc kast met een deur?
Eentje waarbij de cd-rom speler achter een deurtje zit?Bijvoorbeeld
de antec p180.

het lijkt mij namelijk heel lastig om iedere keer die deur te openen om de AAN/UIT knop in te drukken. Want meestal zit die ook achter de deur. Wat is jullie mening?

Kent iemand een mooie aluminium kast met een deur, waarbij de knop niet achter een deurtje zit? maar de cd speler wel?

bedankt

• EnnaN
  • Registratie: September 2002
  • Laatst online: 12-02 12:01

EnnaN

Toys in the attic

Verwijderd schreef op maandag 08 mei 2006 @ 11:20:
het lijkt mij namelijk heel lastig om iedere keer die deur te openen om de AAN/UIT knop in te drukken. Want meestal zit die ook achter de deur. Wat is jullie mening?
geen ervaring met computer met deur, wel met computers zonder deur...en mijn grote teen... en toen begon windows ineens aan de afsluit procedure.. (gelukkig vragen de meeste progs wel om "wilt u opslaan" oid, maar niet alle afaik).... dus je zou het aan/uit knopje achter een deur ook als groot voordeel kunnen zien..

ow, en btw: uitzetten??

sig

• GGS_206
  • Registratie: Juli 2001
  • Niet online

GGS_206

Oranje!

De Antec P180heeft een plastic deurtje. Die wil door de warmte wel eens krom gaan staan waardoor hij niet meer goed sluit. Op m'n stage hadden we ook zo'n ding. Stil zijn ze wel, en verder ook wel een leuke kast.

T.net ID. Bekijk het maar es eem..
‹(◕‿◕)›

• Brede P
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 08-01 14:43
De Coolermaster Stacker 830 heeft een aan/uit schakelaar bovenop de kast zitten, en een deur voor de drivebays.
Misschien is dat iets? Kost wel wat natuurlijk, maar dan heb je ook wat.

• Rhannie
  • Registratie: Oktober 2004
  • Laatst online: 15-02 21:35

Rhannie

[DPC] Team Black Bulls

Of je een deur handig vindt of niet, ligt er ook een beetje aan hoe vaak je achter die deur moet zijn. Als je vaak CD's moet wisselen of iets dergelijks, dan kan het irritant zijn als de deur constant dichtvalt.

Ik weet uit mijn hoofd geen aluminium kasten die aan jouw eisen voldoen, maar voor zover ik weet hebben de Chieftec Dragon en Chieftec Matrix bigtowers wel een deur waar de CD spelers achter zitten en daar zitten de aan/uit-knop en de resetbutton onder de de deur, zodat je erbij kan zonder de deur te openen. Deze kasten zijn alleen niet van aluminium, maar van plaatstaal. :P

[ Athlon XP 3000+ (Barton) @ 2635MHz | Abit NF7-S2 | Zalman CNPS7000-Cu | 2 x MDT 512MB DDR400 | Sapphire Radeon 9800SE @ 432MHz core/378MHz mem met alle pipelines unlocked + Zalman VF700-AlCu | WD800JB | WD2500JB | Antec SLK3000B | Zalman ZM400B-APS ]

• Just_I
  • Registratie: April 2004
  • Laatst online: 16-02 16:09

Just_I

What did you just say?

Ik zelf heb een Thermaltake Shark, een aluminium kast met een aluminium deurtje. Een fijne en ruime kast. Alleen de standaard fans die meegeleverd worden (2* 120 mm waarvan 1 met blauwe LED verlichting) zijn naar mijn idee te luidructig. Deze heb ik er dan ook ook uitgehaald bij mij kast. De powerknop zit bij deze kast ook achter het deurtje.
Handige dingen aan deze case zijn o.a.: afsluitbaar deurtje, standaard verlichting mee geleverd, handige montage, mobo tray etc. De kast wordt alleen wel zoner voeding geleverd.

\o\o\o\o\o\o\o\o\o\o \o\o\o\o \o\o\o\o\o\o \o\o\o\o\o\o\o \o\o\o\o\o\o \o\o\o \o\o\o\o\o\o\o \o\o\o\o\o\o\o\o\o \o\o\o\o\o\o\o

Ten Thousand fists in the air! \o

• bokko!
  • Registratie: Februari 2006
  • Laatst online: 09-02-2025
Ik heb zelf ook een kast met een deurtje voor de cd-/dvdrom drives, power- en resetbutton.
Zelf heb ik er geen last van om het deurtje te openen om de pc aan of uit te zetten.
Meestal zet ik mijn pc 1 keer per dag aan.
Om af te sluiten hoef ik niet aan de knop te komen.
Mijn cd-/dvdrom drives gebruik ik vaker.
Als ik van plan ben om deze dus veel te gebruiken kan ik het deurtje open laten staan :Y)

Afbeeldingslocatie: http://www.sigridenjeroen.nl/fotoalbum/images/3/001.jpg
Afbeeldingslocatie: http://www.sigridenjeroen.nl/fotoalbum/images/3/002.jpg

• Yngwie-
  • Registratie: November 2002
  • Laatst online: 15-09-2025

Yngwie-

Murphy was an optimist

Een hele mooie kast vind ik de Coolermaster Praetorian 732:

http://www.coolermaster-e...le=RC-732Praetorian%20732

Aan/uit knop bovenop en de gehele kast ziet er strak uit en is uitermate solide, ook de ophanging van het deurtje alsmede de sluiting (via magneet en geen clip wat makkelijk afbreekt e.d.). Kost wel wat (v.a. zo'n 115 Euro excl. voeding) maar deze kast is het mijns inziens zeker waard :)

[ Voor 21% gewijzigd door Yngwie- op 08-05-2006 11:47 ]

• dion_b
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 15:33

dion_b

Moderator Harde Waren

say Baah

GoT Huisregels

GoT is geen helpdesk, het is de bedoeling dat je zelf op zoek gaat voor je een topic opent.
Kent iemand een mooie aluminium kast met een deur, waarbij de knop niet achter een deurtje zit? maar de cd speler wel?
Wat heb je al gezocht :? Wat heb je daarbij gevonden :? Wat zijn de ervaringen in reeds bestaande GoT topics :? Welke vragen hou je dan specifiek die daar niet al beantwoord zijn :?

Zonder bovenstaande info voldoe je echt niet aan de eisen die we stellen mbt zelfwerkzaamheid op GoT. Begin daar eens mee, dan kom je je antwoord waarschijnlijk snel zat tegen :z

Oslik blyat! Oslik!

Pagina: 1

Dit topic is gesloten.