[C#] Mesh + Rigid bodies Newton

Pagina: 1
Acties:
  • 35 views sinds 30-01-2008

• jvaneijk
  • Registratie: Mei 2003
  • Laatst online: 29-05-2025
Als ik een Mesh heb van mijn 3D enginge (TV3D) hoe kan ik dan een Rigid body van newton aan deze mesh hangen?

heeft iemand hier enig idee van hoe ik dat voor elkaar kan krijgen of er eventueel een tutorial van
ik gebruik C# en dus geen C++ want voor c++ zijn zat tutorials te vinden maar niet van de wrapper van newton voor C#. Dus ik hoop dat iemand voor mij een oplossing weet.

iRacing Profiel

• Creepy
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 18:15

Creepy

Tactical Espionage Splatterer

De melding van -NME- blijft staan. Zie [rml]-NMe- in "[ C#] Newtonwrapper for C#"[/rml].

Wat heb je nu zelf al geprobeerd? Wat lukte daar niet mee? Het lijkt me daarnaast een niet al te grote moeite om de C++ tutorials te bekijken en dit om te zetten naar C#.
Nogmaals: Lees Programming Beleid - De "quickstart" nu eens goed door voordat je weer een nieuw topic opent. Daarnaast is het "not done" om zomaar opnieuw een gelosten topic opnieuw te openen. Als je denkt dat het onterecht dicht zit, neem dan contact op met de mod in kwestie.

Support op 3rd party code geven we hier normaal gesproken niet. Ik neem ook aan dat van je 3d engine en van Newton er een hoop documentatie en eventueel een support forum hier. Dit is in eerste instantie de plek om te wezen.

[ Voor 16% gewijzigd door Creepy op 08-05-2006 11:30 ]

"I had a problem, I solved it with regular expressions. Now I have two problems". That's shows a lack of appreciation for regular expressions: "I know have _star_ problems" --Kevlin Henney

Dit topic is gesloten.