Ik heb de Mio A201 net een week in huis. Gekocht bij http://pda.bestprices.nl/Scripts/prodView.asp?idproduct=489 voor 293 Euro. Goede service en kon hem dezelfde dag nog ophalen. Maar mijn vraag gaar over het volgende: Op de Mio 168 kon je via een slider je interne geheugen configureren en dat kan op de 201 niet. Het zal wel met de nieuwe windows mobile te maken hebben maar misschien zie ik iets anders over het hoofd? Please help?
Kan je iets helderder zijn aub.
Heb ook de a201, maar wat wil je dan configgen aan je geheugen?
Heb ook de a201, maar wat wil je dan configgen aan je geheugen?
[AMD 64 X2 3800] [Asus a8n-e] [2048mb Kingston] [nvidia 7300GS] [2*Seagate160GB s-ata] [WD 120GB 8MB] [Plextor px-708a] [nec 4550]
Hij wil naar mijn idee instellen hoeveel van het geheugen als opslag wordt gebruike n hoeveel er echt als gehuegen wordt gebruikt
Solarboiler: Top Senz 200 Nero-3 ⣿⣿ Photovoltaics: 9x LG 320N1K-A5, SE 3000H
Dit werkt bij deze versie van Windows anders. Je RAM geheugen wordt niet gebruikt voor opslag, maar alleen voor het runnen van programma's.
Op deze manier ben je dus niet je data kwijt als je accu volledig leeg is.
Zoek maar eens op Windows Mobile 5.
Op deze manier ben je dus niet je data kwijt als je accu volledig leeg is.
Zoek maar eens op Windows Mobile 5.
In het instellingen menu kan ik bij memory zien hoeveel geheugen er is gereserveerd voor opslag en hoeveel voor programma's. Bij de vorige mio (168) kun je in dat menu met een slider geheugen heen en weer verplaatsen, dus als je geheugen voor opslag wat minder wordt dan haal je met die slider wat geheugen weg van programma's. Dit kan niet meer bij de 201. Weet iemand of er een tweak programma bestaat waar je dit mee kunt oplossen?
Zoals ik al zei, bij de Windows versie die op de A201 staat werkt dat niet meer zo.
Je RAM geheugen wordt enkel gebruikt voor runnende programma's.
Je ROM geheugen wordt enkel gebruikt voor opslag van programma's en eigen files.
Dit staat vast en valt dus ook niet te veranderen. Ook niet met een tweak programmatje.
Wat is je probleem ermee? Als je opslag capaciteit te weinig hebt zul je een SD/MMC-kaartje moeten kopen.
Je RAM geheugen wordt enkel gebruikt voor runnende programma's.
Je ROM geheugen wordt enkel gebruikt voor opslag van programma's en eigen files.
Dit staat vast en valt dus ook niet te veranderen. Ook niet met een tweak programmatje.
Wat is je probleem ermee? Als je opslag capaciteit te weinig hebt zul je een SD/MMC-kaartje moeten kopen.
Met een kaartje van 1 of 2 gig kom je een heel eind. en wat kost dat nou tegenwoordig
[AMD 64 X2 3800] [Asus a8n-e] [2048mb Kingston] [nvidia 7300GS] [2*Seagate160GB s-ata] [WD 120GB 8MB] [Plextor px-708a] [nec 4550]
Pagina: 1