Eerste DUAL AMD is er :-) :-)

Pagina: 1
Acties:

• sus
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 23:51

sus

is druk :+

Topicstarter
Omdat niet iedereen op de hoofdpagina komt (www.tweakers.net), geef ik hier ook maar even aan dat er nu eindelijk een DUAL AMD bord is.

Klik HIER om het artikel te lezen

* sus heeft binnenkort genoeg geld om er eentje te kopen, en dan 2x 1,2 GHz erop

Verwijderd

Heb 't gezien ja, mooi bordje toch !! Prima voor de }:O }:O }:O

• dajuan
  • Laatst online: 17-08 20:56
ik heb net een asus a7v maar ik denk er nu toch zeer sterk om een dual ams bordje te nemen
ik heb nu 1 ghz
maar 2 x 1ghz is toch wel ff beter :):):):)

• sus
  • Laatst online: 23:51

sus

is druk :+

Topicstarter
Let wel op, dit is een bordje met een beetje overdreven accesoires erop. Er zullen binnenkort wel goedkopere uitkomen, die onder 1000,- zitten, maar wel boven de 500,-

* sus gaat vanmiddag eens ff bellen naar de diverse importeurs [img=15,15]i/s/smile.gif[/img]

• seppie
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 13-08-2025

seppie

Wie anders?

Maar die komt pas in Q2 van 2001, dus dat wordt nog wel zo'n 3 á 4 maanden wachten..

En volgens mij zijn er niet zoveel tweakers die niet op de frontpage komen, en als het zo is dan hebben ze daar misschien wel een rede voor, en intresseert hun dit niet..

Don't You stare there, Operate!

• monterey
  • Registratie: Maart 2000
  • Laatst online: 30-11-2025
ja alleen heb je er niet zoveel aan games ondersteunen geen smp en alleen bepaalde programma's en je moet winnt gaan draaien niet echt intressant voor de meeste thuis gebruikers, de prijs van dit board zal toch ergens rond de 2000 piek liggen de meeste krijgen al een beroerte als een plank 500 kost.deze is op zeker niet bedoeld voor thuis gebruik want wat moet je met ultra 160 scsi
spelletje spelen ??? lijkt me een beetje overdreven.

• Capo
  • Registratie: Oktober 1999
  • Niet online
Leuk!

Onderhand es over gaan stappen..alleen nog benieuwd of ik bij amd blijf of terug switch naar Intel

Verwijderd

kheb ooit es een dual borje ss7 gezien met 2 amd k6-3 450 :) ook dual amd ;)

• VROEM!
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 18-05-2025

VROEM!

broembroem!

Op donderdag 25 januari 2001 12:34 schreef monterey het volgende:
ja alleen heb je er niet zoveel aan games ondersteunen geen smp en alleen bepaalde programma's en je moet winnt gaan draaien niet echt intressant voor de meeste thuis gebruikers, de prijs van dit board zal toch ergens rond de 2000 piek liggen de meeste krijgen al een beroerte als een plank 500 kost.deze is op zeker niet bedoeld voor thuis gebruik want wat moet je met ultra 160 scsi
No offence maarree..zijn bij jou de SHIFT, . en <enter> kaduuk of zo:? Laat je tikplank ff nakijken :+

ieeeepppppp :P

• teigetjuh
  • Niet online
Op donderdag 25 januari 2001 12:34 schreef monterey het volgende:
A. Voor een low-budget machine kies je toch nooit voor een dual proc.

B. Met een dual proc ga je toch nooit meer win9x draaien dan kies je voor NT, 2000 of linux, daar komt de kracht van een dual-systeem beter tot zijn recht.

C. Wie verwacht een dual bord met scsi voor onder de 500 gulden? dan leef je toch een een onrealistische wereld.

D. Ultra 160 = ideaal. Ik zou het bord direct kopen als het uitkomt en ik er de centjes voor heb. Mijn PC is wel aan een upgrade toe (nu PIII450@504 Alles SCSI!!)

E. Gebruik eens wat hoofdletters, punten en vooral niet zo'n steno stijl waar de meeste mensen de eerste keer van in de war raken.

edit:

Nog een aanvulling gedaan.

• wimpie
  • Registratie: September 1999
  • Niet online
zeikerds...

Divide and conquer.

Verwijderd

ghehe jah vind ik ook :)
wees blij dat er nu 1 is :) of ie nou duur is of nie.. dual is nooit goedkoop vooral serverbordjes niet met 64 bit PCI sloten en DDR

• budi
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 21-08 16:59
Er komen vast goedkopere alternatieven of het nu van Tyan of andere fabrikanten is....

MY Systemconfiguration: 10fingers@5chars/s; 2legs@5km/h; 1mouth@14k4; 2ears@18Khz; 2eyes@-6&-7

• SG
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 20-08 12:04

SG

SG surft naar info hardewaren

Lijkt me erug duur
mb 1600 -2000,-
tb 500 -1000,- 2x
ik wacht op boordjes van abit/asus ofzo voor de thuis "prof" met 'n ide raid 0/5 pro chipie
van tussen de 600 - 1000,-

X399 Taichi; ThreadRipper 1950X; 32GB; VEGA 56; BenQ 32" 1440P | Gigbyte; Phenom X4 965; 8GB; Samsung 120hz 3D 27" | W2012SER2; i5 quadcore | Mac mini 2014 | ATV 4g | ATV 4K

• FragDaddy
  • Registratie: Mei 2000
  • Laatst online: 21-08 17:57
erg geil bord van Tyan jah. ik hoop dat ik die kan betalen. en ik ben blij dat ze het AGP-slot erop gelaten hebben (serverborden moeten het nogal eens stellen zonder zo'n agp-slotje...)

maar goedkoop zal ie niet zijn met die scsi controller en al die andere "extra's"

Have a wheelie good weekend!

• FragDaddy
  • Registratie: Mei 2000
  • Laatst online: 21-08 17:57
owja. en voor iedereen die dit bord extreem duur vindt => een bord voor een server/highend workstation is ECHT heeeel wat anders als een bordje in de gemiddelde huiskamer-pc..

dus niet zeuren over de prijs plz :7

Have a wheelie good weekend!

Verwijderd

en je zal een serverkast van 1000 gulden moeten kopn want in een gewone kast gaat hij niet passen......

Verwijderd

Op vrijdag 26 januari 2001 21:49 schreef FragDaddy het volgende:
owja. en voor iedereen die dit bord extreem duur vindt => een bord voor een server/highend workstation is ECHT heeeel wat anders als een bordje in de gemiddelde huiskamer-pc..

dus niet zeuren over de prijs plz :7
Asus ofzo zal toch wel met een gewoon ATX formaat dual AMD bordje komen.... kunnen ze toch ook met intel...

• Femme
  • Registratie: Juni 1999
  • Nu online

Femme

Hardwareconnaisseur

Official Jony Ive fan

De Tyan is een ATX plank, alleen is-ie waarschijnlijk nogal duur ivm onboard Ultra160 SCSI, 64-bit PCI, 2x onboard 100Mbit NIC en onboard video.

Dit is puur een serverplank.
Pagina: 1