hoodtelefoon met ingebouwde mp3 speler

Pagina: 1
Acties:
  • 462 views sinds 30-01-2008
  • Reageer

• j0rDy
  • Registratie: Maart 2002
  • Laatst online: 19:04
hallo, ik rij al enige tijd bmx maar zit met het probleem van muziek op de fiets...

het rijden met een mp3stick is geen optie omdat ik regelmatig met mn stuur achter de kabels blijf hangen, nou heb ik een tijd terug een shoqbox gekocht maar gezien het feit dat het nogal jat gevoelig is (en enigsinds aso) ben ik op zoek naar een nieuwe mogelijkheid, en die heb ik gevonden:

http://www.cream-bmx.com/...hp?id_rubrique_produit=10

Is dit ook in nederland verkrijgbaar? of misschien van een wat bekender merk zodat ik zeker weet dat het geluid fantsoenlijk is?

• RoD
  • Registratie: September 2004
  • Niet online

RoD

Admin Mobile & FP PowerMod
Zoiets is zeker in Nederland te krijgen, ik weet alleen niet waar. Die dingen zijn niet zo populair dus het is misschien even zoeken voordat je iets vindt. Waar heb je zelf al gezocht? Ik zou eens in de Pricewatch kijken, en even binnenstappen bij de MM of de Dixons levert misschien ook wel wat op.

• j0rDy
al gezocht, maar het enige dat ik gevonden heb wat in de buurt kwam is de logitech wireless headphones. deze zijn aan te sluiten op een losse mp3 speler, ook voor i-pods, maar praktischer zou zijn alles in 1...

• BARACUS
  • Registratie: December 2004
  • Laatst online: 30-12-2021
De Aldi heeft ook zoiets liggen, hier lagen ze nog in de vitrine van weken terug.

Deze is ook mooi
http://www.eu.aiwa.com/nl/productnew.php?name=uz-ps128

[ Voor 32% gewijzigd door BARACUS op 08-05-2006 11:10 ]

• j0rDy
klopt, deze had ik ook gevonden, maar ten opzichte van die op de cream-bmx site is 128mb wel errug weinig...

net gezien dat aiptek er ook een heeft, met ook 128mb...

meer alternatieven?

• bartgabriels
  • Registratie: April 2005
  • Laatst online: 16-02 10:01
Mss geen oplossing, maar zeker een alternatief. Ik gebruik het momenteel ook als ik ga MTB'en (hoewel muziek luistere dan niet goed is voor de concentratie ;))...

Mijn Nokia heeft een ingebouwde MP3 speler. Door middel van mijn Bluetooth headset, kan ik deze ook draadloos beluistere. GSM vanachter in het zakje van de trui, bluetooth headset in het oor, riempje van de helm erover en het kan niet meer weg

• j0rDy
ja dan kom ik dus als alternatief uit op de draadloze hoofdtelefoon van logitech, die aan de shoqbox, in de tas en rijden...meeste headsets van mobiele telefoons zijn echter mono (1 oor)

waarom is er eigenlijk zo weinig vraag naar zoiets?

• bartgabriels
  • Registratie: April 2005
  • Laatst online: 16-02 10:01
0uTsIdEr84 schreef op maandag 08 mei 2006 @ 12:40:
ja dan kom ik dus als alternatief uit op de draadloze hoofdtelefoon van logitech, die aan de shoqbox, in de tas en rijden...meeste headsets van mobiele telefoons zijn echter mono (1 oor)

waarom is er eigenlijk zo weinig vraag naar zoiets?
Is mono niet gemakkelijk? Zo kan je je collega BMX'ers ook nog verstaan als ze langs achter kome. En heb je een beter 'overzicht' op de omgeving.

Ik denk gewoon dat dit al heel specifieke toepassingen zijn, en er daarom zo weinig vraag naar is. Waarom zou hje het draadje slape en veel minder betalen, als het draadje niet in de weg zit.

Verwijderd

is de meest logische manier niet je kabeltje over je rug en onder je shirt te laten lopen naar je broeksriem? :?

• frogger3d
  • Registratie: Maart 2000
  • Laatst online: 26-10-2025

frogger3d

Morbo demands more comments!

Tape anders de kabels vast met duct tape ofzo ;)

Denk dat zo'n mp3 koptelefoon te vaak zomaar van je hoofd vliegt door het gewicht en dan ben je niet blij.

• j0rDy
zomer komt eraan, rij dan meestal zonder tshirt, en tape..tsja...kleur je een beetje bij heb je van die witte rechthoeken op je rug of buik zitten haha...

hoor net dat een collega rijder de hoofdtelefoon van de cream site heeft, dus binnenkort even checken, mocht het wat zijn word het die, anders ga ik voor de logitech wireless...

• BARACUS
  • Registratie: December 2004
  • Laatst online: 30-12-2021
Je kunt ook gewoon zelf iets maken, dat is vrij simpel. Je hebt tijdens het crossen toch geen audiofiel geluid nodig dus met een kleine lichte Blokker stick van 25 euro ofzo ben je al snel klaar. Dan haal je een geschikte koptelefoon die goed op je kop blijft zitten waar je dan die stick op monteert. Dit kun je heel simpel doen door het tasje van de mp3speler vast te maken aan de koptelefoon met een stevige dubbelzijdige plakker (tesa). Het draad kun je zelf op maat maken op spendeer 5 euro bij een lokale electronicazaak die het even soldeert.

• MikeyMan
  • Registratie: Februari 2003
  • Laatst online: 15:34

MikeyMan

Vidi, Vici, Veni

Canyon heeft zo'n ding...

• ILUsion
  • Registratie: Augustus 2003
  • Laatst online: 08-11-2025
Als je een kleine flashdisk-player hebt en een grote hoofdtelefoon (dus geen oortjes of kleine schuimpjes), dan kun je eventueel die grote hoofdtelefoon wat modden zodat je er die speler in kunt steken. Je kan dan natuurlijk niet skippen tijdens een nummer.

Een leuke guide hiervoor: http://homepage.mac.com/jimyounkin/PhotoAlbum18.html (voor een iPod Shuffle, maar veel spelers zijn al even klein en bruikbaar).

• CLB
  • Registratie: Oktober 2004
  • Niet online

CLB

Waar gaat 't om dan?

Dat je dat ding wil bedienen aan je hoofd ofzo?
Jij hebt 't namelijk over kabels? Maar je laat zo'n muziekkabeltje
toch gewoon tussen je lijf en je t-shirt inlopen zodat hij niet achter je stuur kan blijven haken?

Asus ZenBook BX410UA-GV182R: 14,0" 1920x1080 mat IPS/ Intel HD 620 / Intel Core i5-7200U 3,1GHz/ 8192MB 2133MHz RAM
512GB SSD + 2TB HDD/ Backlight keyboard, BlueTooth, Wi-Fi AC, HDMI, USB 2.0, USB 3.0, USB C, Cardreader / Windows 10 Pro 64 bit

• j0rDy
@ CLB: je leest niet he? ;)

het modden met een goedkope is idd mogelijk maar die hangt dan aan 1 kant tenzij je een grote neemt waarbij je hem bovenop taped...is wel een goedkopere oplossing maar niet mooi/handig

ik bestel de wireless headphones van logitech wel, mp3speler in tas en gaan met die banaan...
Pagina: 1