Lees ik net op Binck tussen het nieuws:
Hiermee bedoel ik dus het minimaliseren van irritante reclames etc?
Niet dat ik me daar nu zo zorgen over maak met m'n abbo, maar toch
Betekend dit nog iets voor het huidige advertentie beleid op T.net?maandag 8 mei 2006 10:00
AMSTERDAM (Dow Jones)--Met ingang van 1 mei jongstleden heeft VNU Business Publications de salesactiviteiten van de onlangs verworven site Tweakers.net overgenomen van Webads. Financiele details worden niet gegeven.
Tegelijkertijd heeft Tweakers.net haar vacaturesite geopend op jobs.tweakers.net. Met de toevoeging van een vacaturebank op Tweakers.net heeft de ICT doelgroep van de site een vacaturebank tot zijn beschikking die 100% gericht is op ICT-ers. Inmiddels zijn er 1.500 ICT banen beschikbaar op de website.
Erik Hoekstra, managing director VNU Business Publications, legt uit: "Het overnemen van de advertentie exploitatie van Webads is een logische stap. Het toevoegen van recruitment aan Tweakers versterkt onze stevige positie in de online vacaturemarkt".
Tweakers.net is per 1 mei toegevoegd aan het ICT Carrière Platform. Het ICT Carrière Platform is een online vacaturenetwerk dat bestaat uit 14 websites, waaronder Computable.nl, Tweakers.net, Automatiseringgids.nl, Emerce.nl en Array.nl. Door de toevoeging van Tweakers.net hebben adverteerders een substantieel hoger bereik onder IT professionals.
Hiermee bedoel ik dus het minimaliseren van irritante reclames etc?
Niet dat ik me daar nu zo zorgen over maak met m'n abbo, maar toch
Neem je whisky mee, is het te weinig... *zucht*