Gisteren heb ik een fan aangesloten op mijn mobo en toen ik mijn pc weer aan had gezet begon hij te mekkeren dat mijn hardware gewijzigd is sinds de eerste activiatie en of ik even opnieuw wou activeren. Met mij legale versie even gedaan maar dit pikt hij niet meer. Heeft iemand een idee wat hier aan de hand is?
Lijkt me toch echt niet in de fan te zitten (case fan).
Het gaat hier om een windows Xp incl. SP2 en alle updates van die microfuckers.
Ik heb ze al gebeld maar hij begon erover dat ik dan een verkeerde licentie heb, toch moet er iets zijn om dit weer ongedaan te maken ik draai hier namelijk al 2 jaar zonder problemen mee.
Het is een legale versie die verder nergens anders voor gebruikt is echter wel bij een andere pc geleverd maar nooit gebruikt en ook niet geactiveerd althans alleen op mijn huidige pc.
Lijkt me toch echt niet in de fan te zitten (case fan).
Het gaat hier om een windows Xp incl. SP2 en alle updates van die microfuckers.
Ik heb ze al gebeld maar hij begon erover dat ik dan een verkeerde licentie heb, toch moet er iets zijn om dit weer ongedaan te maken ik draai hier namelijk al 2 jaar zonder problemen mee.
Het is een legale versie die verder nergens anders voor gebruikt is echter wel bij een andere pc geleverd maar nooit gebruikt en ook niet geactiveerd althans alleen op mijn huidige pc.