Ik heb lopen zoeken via google en GoT, maar kon toch geen antwoord naar tevredenheid vinden. Ik vroeg me af of deze kaart (MultiMedia Card RS DV 1GB (Kingston, Mobile)) gewoon in de N70 zal werken, of heeft de N70 (nog) speciaal geheugen nodig?
Houd er wel rekening mee dat hoe voller die kaart komt te staan, hoe sloooooooooomer je N70 wordt.
Hoe is het met jóuw opgeblazen gevoel vandaag?
Is de compatibiliteit inmiddels goed tussen Nokia toestellen en MMC RS DV geheugen van Kingston?
Heb hier een Nokia 6680 in combinatie met een Kingston 512 MB MMC RS DV en die detecteert regelmatig het kaartje niet, corrumpeert/wist some het kaartje.
Heb hier een Nokia 6680 in combinatie met een Kingston 512 MB MMC RS DV en die detecteert regelmatig het kaartje niet, corrumpeert/wist some het kaartje.
Verwijderd
Ik heb er geen problemen mee in mijn N70.
Je telefoon wordt niet slomer van een volle kaart als je hem nu en dan defragmenteert. Waar een telefoon wel slomer van wordt is smsjes, applicaties en foto's opslaan in het telefoongeheugen, en logging niet op 1 dag zetten maar op 30 dagen laten staan.
Overigens staat deze info natuurlijk ook in het N70 topic.
Je telefoon wordt niet slomer van een volle kaart als je hem nu en dan defragmenteert. Waar een telefoon wel slomer van wordt is smsjes, applicaties en foto's opslaan in het telefoongeheugen, en logging niet op 1 dag zetten maar op 30 dagen laten staan.
Overigens staat deze info natuurlijk ook in het N70 topic.
Een vraag welke je ook gerust had mogen stellen in het N70 topic:
Nokia N Series - N70 & N72 - Deel 2
Nokia N Series - N70 & N72 - Deel 2
SE-NSE | Sony Ericsson - News, Services, Entertainment
Ayofe Theme for Symbian S60
Pagina: 1
Dit topic is gesloten.
![]()