Toon posts:

[FireFox 1.5.0.3] illegale bewerking in plugin

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Ik heb een probleem met FF 1.5.0.3

Als ik een filmpje wil downloaden van bv gametrailers.com dan klik ik op het filmpje, er verschijnt een nieuw venster waar ik tussen 2 logos (quicktime en mediaplayer) kan kiezen. Als ik dan op quicktime klik verschijnt er zon venstertje met waar je hem moet opslaan. Als ik hem dan opslaan klik verschijnt deze melding:

Afbeeldingslocatie: http://img156.imageshack.us/img156/1650/errorplugin7aj.jpg

Dit gebeurt 9 van de 10 keer als ik een filmpje wil opslaan. Als ik FF dan afsluit gebruikt hij meteen 130+ mb van het geheugen. Ik heb FF al meerdere keren opnieuw geinstalleerd maar dat mocht niet baten.

Heeft iemand een idee hoe dit komt?

Alvast bedankt.

• DeMoN
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 12-03 14:25

DeMoN

Pastafari

Heb je bij het opnieuw installeren (eigenlijk nadat je em eraf hebt gegooid) ook al een keer je profiel verwijderd?

Gamertag: Cosmicv0id
"Het woord Gods is voor mij niets meer dan een expressie en het product van menselijke zwakheid. De Bijbel is een verzamelwerk van legendes die achtenswaardig zijn maar ook primitief en kinderachtig.'' - Albert Einstein

• xzenor
  • Laatst online: 14-10-2022

xzenor

Ja doe maar. 1 klontje suiker.

ter info,
profiel weg = skins, extentions en bookmarks weg.

Dus maak effe een export van je bookmarks en hou effe bij welke skins en extentions je moet downloaden.
Je houdt neem ik aan wel de updates bij van je extenties...

• Dj Daniel
  • Registratie: Januari 2004
  • Laatst online: 20-07 13:15
Ik heb hetzelfde probleem bij een aantal grappige-filmpjes-sites, bv dumpalink.com. Bij andere sites werkt de WMP-plugin wel goed. En volgens mij heb ik van alles de laatste updates.

• xzenor

xzenor

Het KAN ook gewoon aan de plugin liggen he.. 'k weet niet wat voor plugin het is maar check de comments eens van de plugin, misschien zijn er wel veel meer met het probleem.
Dan ligt het waarschijnlijk aan de plugin zelf.

Verwijderd

Ik heb exact hetzelfde probleem en erger mij er inmiddels dood aan. Zou er een andere oplossing zijn naast het verwijderen van je profiel?

• xzenor

xzenor

vast wel, de extension deinstalleren..

Verwijderd

possamai schreef op woensdag 17 mei 2006 @ 09:55:
vast wel, de extension deinstalleren..
Hmm en waar doen we dat in FF?

• xzenor

xzenor

Verwijderd schreef op maandag 22 mei 2006 @ 12:27:
[...]
Hmm en waar doen we dat in FF?
Goh..
Bij 'tools en dan 'extensions'........ 8)7

Ik weet het, heel onlogisch, ik zou ook eerst bij mijn bookmarks zoeken of bij mijn history
maar extensions uninstallen gaat toch echt bij het extensions menu.

'k zal mozilla eens mailen of ze dat wat logischer in kunnen richten want het zit op zo'n vreemd plekje....
:X

[ Voor 8% gewijzigd door xzenor op 22-05-2006 15:12 ]

Verwijderd

possamai schreef op maandag 22 mei 2006 @ 15:11:
[...]
Goh..
Bij 'tools en dan 'extensions'........ 8)7

Ik weet het, heel onlogisch, ik zou ook eerst bij mijn bookmarks zoeken of bij mijn history
maar extensions uninstallen gaat toch echt bij het extensions menu.

'k zal mozilla eens mailen of ze dat wat logischer in kunnen richten want het zit op zo'n vreemd plekje....
:X
8)7 oh god, daar had "noob ;) " user /me nog niet aan gedacht hoor...

wat denk je nou joh?

Daar staan bij mij 2 plugins, in dat menuutje staan alleen de extensions die je handmatig in FF hebt gestopt, die filmplugin is standaard rotzooi.

Op zich kan het aan die plugins niet liggen:

1. Reveal All: thumbnails van pagina's onder handbereik zodat je weet als je heftig aan het tabben bent waar je mee bezig bent, best handig. /me tabverslaafde

2. Down them all: massdownloader om alle links in één pagina effectief te "handelen"

[ Voor 32% gewijzigd door Verwijderd op 22-05-2006 16:32 ]

Verwijderd

Ik ben erachter > het was de reveal all plugin. Deze plugin maakt screenshots van de vorige pagina waar je op geweest ben en als je dan over de tab gaat laat hij deze zien. Opzich allemaal heel handig maar het lukt hem op de één of andere manier niet om een screendump te maken van een filmpje. Resultaat is dat op het moment dat je de tab met het filmpje sluit de plugin dus een illegale bewerking maakt in je video plugin maar opzich ligt het dus niet aan die videoplugin...

Denk > laat ik het even sharen ;)
Pagina: 1