Ik ben nu een tijdje aan het prutsen met een nieuwe Canon EOS 350D (nu nog met standaard kit lens) en heb er tot dusver al aardig wat mee uit kunnen proberen. Zo had ik vanavond de mogelijkheid om eens wat foto's in het donker te maken van een vuurkorf.. Ik heb verschillende instellingen gebruikt, dus ik kan ze hier niet zo 123 opnoemen.
Wat ik eigenlijk vooral zou willen weten is welke objectieven en / of filters jullie eigenlijk zouden gebruiken in een situatie zoals deze..
1:

Grote versie
2:

Grote versie
3:

Grote versie
4:

Grote versie
5:

Grote versie
6:

Grote versie
7:

Grote versie
Echt helemaal tevreden over het resultaat ben ik nog niet, maar daarvoor zal ik me de komende tijd nog verder moeten verdiepen in de werking van de camera.. Heb voor ik ben begonnen met deze camera wel al een groot aantal foto's gemaakt met de verschillende huis tuin en keuken digicams.
Wat ik eigenlijk vooral zou willen weten is welke objectieven en / of filters jullie eigenlijk zouden gebruiken in een situatie zoals deze..
1:

Grote versie
2:

Grote versie
3:

Grote versie
4:

Grote versie
5:

Grote versie
6:

Grote versie
7:

Grote versie
Echt helemaal tevreden over het resultaat ben ik nog niet, maar daarvoor zal ik me de komende tijd nog verder moeten verdiepen in de werking van de camera.. Heb voor ik ben begonnen met deze camera wel al een groot aantal foto's gemaakt met de verschillende huis tuin en keuken digicams.