Startpagina Achterhalen

Pagina: 1
Acties:
  • 44 views sinds 30-01-2008

• GekkeCoen
  • Registratie: September 2005
  • Laatst online: 20-02-2025
Goedeavond,

Is er een tooltje (scriptje) om de startpagina te achterhalen van iemand die je website bezoekt. Ik hoef eigelijk alleen maar te weten of de bezoeker mijn website als startpagina heeft.

Met vriendelijke groeten,
Coen Keijzer

• killercow
  • Registratie: Maart 2000
  • Laatst online: 20-02 08:34

killercow

eth0

kan niet, je kunt hoogstens kijken of iemand wel of geen referer heeft. privacy heet dat. en de browser is bedoelt om die privacy te waarborgen.

openkat.nl al gezien?

Verwijderd

Maak een Poll met deze vraag, en kijk hoeveel stemmen het zijn ;-) want ik denk dat je ook een verkeerd beeld zal krijgen van bezoekers die meerdere malen op je website komen.

• Room42
  • Registratie: September 2001
  • Niet online
Lol, Ik dacht het niet, gekkie. Zou een stevige privacy bug zijn als dat wel zo is :D

Lekker aan het fotograferen? 📸
Check mijn V&A voor een upgrade!

• flippy
  • Registratie: December 2001
  • Niet online

flippy

Alle rechten voorbehouden.

mijn eerste reactie: waarom wil je weten of iemand je pagina als startpagina heeft staan?

als je het als doel wilt gebruiken om mensen die het niet hebben te weigeren is het wel een "beetje jammer" actie. (al ga ik daar nu even niet van uit)

maar ontopic: dat is volgens mijn weten NIET mogelijk om achter te komen, of je moet het gebruik van spyware niet willen schuwen... maar daar ga ik je niet mee helpen.

[ Voor 2% gewijzigd door flippy op 07-05-2006 21:35 . Reden: zo te zien heb je iedereen al tegen het harnas, sucses ermee ]

wat een geheim agent toch allemaal niet moet doen om incognito op zijn werk te verschijnen

• André
  • Registratie: Maart 2002
  • Laatst online: 20-02 09:23

André

Analytics dude

Nee, kan niet. Verder is dit een scriptrequest en dat willen we hier niet hebben:

Webdesign, Markup & Clientside Scripting Policy
Pagina: 1

Dit topic is gesloten.