Check alle échte Black Friday-deals Ook zo moe van nepaanbiedingen? Wij laten alleen échte deals zien

[bug] Lange links in Firefox

Pagina: 1
Acties:
  • 35 views sinds 30-01-2008

• Dav0s
  • Registratie: Juni 2004
  • Laatst online: 21-11 13:03
Ik weet niet of dit een React bug of een firefox bug is, maar de link in deze post doet nogal vreemd in Firefox en niet in Internet Explorer:
[rml]Dav0s in "[ Ervaringen] Asus A6 serie deel 5"[/rml]

• Outerspace
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 13:10

Outerspace

Moderator General Chat / Wonen & Mobiliteit

AFX Ghey Edition by HlpDsK

Dat komt door de tekens die er zijn gebruikt zoals de ? en de =
Vaak kan je dit makkelijk omzeilen door dit te gebruiken: [url=www.blablabla.com]klik[/url]

Zoekt nieuwe collega's (jr/sr engineers, servicedeskmedewerkers of managers in de Randstad)

• chem
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 22-11 22:17

chem

Reist de wereld rond

De bron is dan ook een rotzooitje, er zijn wel 3 links achter elkaar. Ik kan niet zien wat IE er van maakt, maar de oorzaak lijkt me te zitten in de tekst die geplaatst is; niet de interpretatie daarvan.

Klaar voor een nieuwe uitdaging.

• Rafe
  • Registratie: Mei 2002
  • Laatst online: 27-06 13:12
Dat doet React idd automatisch, waarschijnlijk om zinnen als "Bedoel je www.tweakers.net?" goed weer te geven en de link klikbaar te maken. Helaas is wordt het vraagteken ook gebruikt om parameters mee te geven. IE gaat naar de volgende regel na een vraagteken, Firefox doet dat niet en laat de regel dus doorlopen :).

• crisp
  • Registratie: Februari 2000
  • Nu online

crisp

Devver

Pixelated

Een url kan maar 1 query-string bevatten, daardoor zal de parser vanaf de tweede vraagteken aannemen dat de rest gewone content is. Als daar verder geen whitespace tussen staat krijg je een lange string die verder niet afgebroken kan worden.

Geen bug maar gewoon verkeerd gepost door een user die te lui is z'n post terug te lezen en te corrigeren (ook in IE is het duidelijk dat het niet goed overkomt).

Link in post overigens gefixed

[ Voor 5% gewijzigd door crisp op 07-05-2006 22:48 ]

Intentionally left blank

Dit topic is gesloten.