DPC Frontpage posts op t.net

Pagina: 1
Acties:

• iisschots
  • Registratie: November 2002
  • Laatst online: 07-01 19:46
Enige tijd geleden heeft de t.net crew aangegeven dat ze niet meer op reguliere basis frontpage posts van DPC op de FP wilden hebben. Vooral als deze een groot wervend karakter hebben.

Om het voor DPC en t.net duidelijk te krijgen hoe we nu omgaan met berichten voor de FP. Daarvoor hebben we onderstaand schema gemaakt.
Hiermee zijn de DPC-Crew en de t.net hoofdredactie akkoord gegaan.

Afbeeldingslocatie: http://tweakers.net/ext/f/bd5b5b057714d1e9c0029f28e781e9b5/full.gif

Het insturen van DC gerelateerd nieuws kan iedereen doen via de nieuwssubmit van t.net.
Het maken van een FP bericht van een planbaar event moet in overleg met de DPC-Crew gedaan worden.
Als laatste wil ik Floppus bedanken voor de tijd die hij er in heeft gestoken dit mogelijk te maken en ik hoop dat er maar veel nieuws zal volgen.

Hackerspace in Friesland | www.frack.nl | Bezig met opzetten, help mee!

Verwijderd

Goed nieuws, er is een mogelijkheid voor een FP dus in de toekomst...

Goed werk :)

• Sybr_E-N
  • Registratie: December 2001
  • Laatst online: 02-02 19:36
Oe hippe grafiek :). Er is dus altijd nog wel een mogelijkheid om een artikel op de frontpage te plaatsen.

Nog even een vraagje, worden hitparades nog geupdate op de frontpage? Nu staan er alleen nog RC5, OGR en F@H.

• Pim.
  • Registratie: Mei 2001
  • Laatst online: 16-08-2025

Pim.

Aut viam inveniam, aut faciam

Dus niet schromen de stukken in te sturen en jezelf onstervelijk te maken in de T.net history :)

"The trouble with quotes from the Internet is that you can never know if they are genuine." - Elvis Presley | Niet met me eens ? DM ME

Verwijderd

Hint: Even het schema opnemen in de /5 FAQ? :)

• Pim.
  • Registratie: Mei 2001
  • Laatst online: 16-08-2025

Pim.

Aut viam inveniam, aut faciam

hmmmmmmmmm, begint een leuk lange faq te worden :P

"The trouble with quotes from the Internet is that you can never know if they are genuine." - Elvis Presley | Niet met me eens ? DM ME

• Blue_man
  • Registratie: Maart 2003
  • Laatst online: 21-05-2024
Ik heb gestudeerd, maar dit schema vraagt universitaire studies!
Hulde aan de makers en degenen die er uit wijs geraken :)

le·vens·moe (bn.)
1.genoeg van het leven hebbend, het leven als een last beschouwend.

• Bubbles
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 14:35

Bubbles

DPC-Crew

2 the resQ

Je zou eens informatica moeten gaan doen en kijken wat voor een schema's je dan af en toe onder je neus krijgt geschoven, dan is deze nog heel erg leesbaar :+

* Bubbles kan hem wat dat betreft wel volgen :P

Verder: Hulde, FP-posts zijn dus nog wel mogelijk. Gelukkig maar :)

Vouw mee bij Fatal Error Group! - F@H: #10

Verwijderd

Blue_man schreef op dinsdag 09 mei 2006 @ 19:48:
Ik heb gestudeerd, maar dit schema vraagt universitaire studies!
Hulde aan de makers en degenen die er uit wijs geraken :)
/me mept Blue_man!

Straks gaat dat zootje noorderburen hier nog denken dat het belgisch onderwijs misschien toch niet het beste ter wereld is... :+

/me geeft aan dat Blue_man de uitzondering is in België en dat het niveau doorgaans stukken hoger ligt... :P

;)

• Blue_man
  • Registratie: Maart 2003
  • Laatst online: 21-05-2024
Verwijderd schreef op dinsdag 09 mei 2006 @ 21:26:
[...]

/me mept Blue_man!

Straks gaat dat zootje noorderburen hier nog denken dat het belgisch onderwijs misschien toch niet het beste ter wereld is... :+

/me geeft aan dat Blue_man de uitzondering is in België en dat het niveau doorgaans stukken hoger ligt... :P

;)
Ik heb nochtans enkele jaren opnieuw gedaan om me ervan te vergewissen dat ik zeker alle leerstof kende! ;)

le·vens·moe (bn.)
1.genoeg van het leven hebbend, het leven als een last beschouwend.

Pagina: 1