We hebben hier 'n MS Windows Media Center draaien, allemaal erg mooi en leuk enzo.. maar zodra we het programma "Media Center" opstarten, bromt de sub-woofer (Creative Inspire 5500 digital)
sluiten we dan Media Center af, en gaan we muziek luisteren via Windows Media Player, of online radio via internet (ook via Media Player), dan hebben we geen brom!
Uiteraard hebben we hier op tweakers gezocht, en kwamen we soortgelijke problemen tegen.. meestal lag het dan aan de aarde wat verschilde tussen de pc en de antenne kabel.
Nu hebben dus gewoon de tv kaart (Hauppauge 150) er helemaal uit gehaald, maar dat lost het probleem helaas niet op.
Ik snap er niks meer van, vandaar dat ik jullie hulp vraag
PS we gebruiken onderstaande apperatuur
sluiten we dan Media Center af, en gaan we muziek luisteren via Windows Media Player, of online radio via internet (ook via Media Player), dan hebben we geen brom!
Uiteraard hebben we hier op tweakers gezocht, en kwamen we soortgelijke problemen tegen.. meestal lag het dan aan de aarde wat verschilde tussen de pc en de antenne kabel.
Nu hebben dus gewoon de tv kaart (Hauppauge 150) er helemaal uit gehaald, maar dat lost het probleem helaas niet op.
Ik snap er niks meer van, vandaar dat ik jullie hulp vraag
PS we gebruiken onderstaande apperatuur
- Tagan 330W PSU
- Asrock K8NF4SATA2 moederbord (onboard snd + vga)
- Excelstor 80gb harddisk
- 512MB DDR400 CAS2.5 (waarvan 128MB naar de videokaart gaan)
- Samsung dvdrom speler
- Acer 19" breedbeeld tft monitor
- Creative Inspire 5500 Digital speaker set
- PS/2 Logitech toetsenbord
- USB Logitech muis
[ Voor 23% gewijzigd door DaaNium op 07-05-2006 18:46 . Reden: sys specs toegevoegd ]
..maar ik denk dat het verhaal van kapitein Ortega best eens waar kan zijn..