Ik zoek al ontzettend lang op internet naar een laptop,
nu wilde ik bijna de dell inspirion 6400 gaan bestellen, maar toen zag ik laatst een toshiba tecra, en die had een ontzettend mooi scherm, was zo'n hard scherm, en je kon het beeld nog perfect zien vanaf de zijkant bijvoorbeeld. dit wil ik dus ook graag.
Spelletjes speel ik vrij weinig, maar als ik ze speel wil ik graag wel dat ze prima spelen
Ik heb gehoord dat acer slechte service & garantie bied, hier schrik ik dus een beetje vanaf. Alhoewel acer wel goede laptops heeft voor een leuke prijs.
Mijn budget ligt rond de 1000 euro, 100 euro meer of minder maakt niet zoveel uit
de volgende specificaties wil ik graag;
Intel core duo
minimaal 60 gb harde schijf, 5400
3 a 4 usb poorten.
15" scherm is prima, wel graag zo'n scherm wat ik hierboven beschrijf
1024 ram is genoeg.
Wat raden jullie mij aan?
Gewoon de dell of toch iets anders?
nu wilde ik bijna de dell inspirion 6400 gaan bestellen, maar toen zag ik laatst een toshiba tecra, en die had een ontzettend mooi scherm, was zo'n hard scherm, en je kon het beeld nog perfect zien vanaf de zijkant bijvoorbeeld. dit wil ik dus ook graag.
Spelletjes speel ik vrij weinig, maar als ik ze speel wil ik graag wel dat ze prima spelen
Ik heb gehoord dat acer slechte service & garantie bied, hier schrik ik dus een beetje vanaf. Alhoewel acer wel goede laptops heeft voor een leuke prijs.
Mijn budget ligt rond de 1000 euro, 100 euro meer of minder maakt niet zoveel uit
de volgende specificaties wil ik graag;
Intel core duo
minimaal 60 gb harde schijf, 5400
3 a 4 usb poorten.
15" scherm is prima, wel graag zo'n scherm wat ik hierboven beschrijf
1024 ram is genoeg.
Wat raden jullie mij aan?
Gewoon de dell of toch iets anders?