Toon posts:

[MP3 Player] Musics-logs kunnen bijhouden

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Is er een MP3 Player / (Winamp) plugin waarmee je (vooral tijdens live sets) een music log kan bijhouden waarin je zelf kan type welk nummer, etc.. er op een bepaald tijdstip gedraaid wordt?

• Jester-NL
  • Registratie: Januari 2003
  • Niet online

Jester-NL

... pakt een botte bijl

Ik denk niet dat je last.fm bedoelt, maar wat bedoel je wel?
Last.fm houdt een log bij, maar alleen met getagte mp3's (en ik ben bang dat je liveset daar niet aan voldoet)
Heb je al ergens gezocht en mogelijkheden gevonden die al dan niet (gedeeltelijk) aan je eisen voldoen?

The sky above the port was the color of television, turned to a dead channel
me @ last.fm

• Technicality
  • Registratie: Juni 2004
  • Laatst online: 27-07 20:23

Technicality

Vliegt rechtsom...

Ik vermoed dat-ie bedoeld dat hij een soort omgekeerde playlist bedoelt, zodat je bijvoorbeeld bij een zelfgedraaide liveset nog weet welke nummers je hebt gekozen. Waarom je dan niet gewoon de nummers in een playlist zet snap ik niet..

Verwijderd

Topicstarter
Excuses voor de onduidelijkheid. Ik bedoel een plugin (liefst voor Winamp) waar je aantekeningen kan maken tijdens het luisteren van MP3's en die aantekeningen opslaat en koppelt aan die bepaalde MP3.

Situatie:
Ik luister live set. Op 34:05 zit een erg lekker nummer, ik wil waar (behorend bij die set) een aantekening van maken dat het nummer bijv. een lekkere zware bass heeft. Zodat ik later een die aantekeningen kan doorbladeren en zo de lekkere stukjes eruit kan pakken.

Heb gezocht op Google, weinig gevonden tot nu toe.

• xzenor
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 14-10-2022

xzenor

Ja doe maar. 1 klontje suiker.

Daar heb je toch het comment veld voor in de ID3 Tag?
Dan staat de info in de MP3 zelf. Kan je in winamp editten met alt+3
of gewoon in windows door de eigenschappen op te vragen van de mp3.
Maar in winamp is denk ik handiger aangezien je het daar toch al in afspeelt.

[ Voor 76% gewijzigd door xzenor op 08-05-2006 09:35 ]