Ik ben op zoek naar een laptop. Ik wil er naast de gewone tekstverwerkingsdingen en t browsen ook gemakkelijk mee kunnen photoshoppen en op zijn tijd een game moet ook goed kunnen. Ik denk dan aan bijvoorbeeld Battlefield 2 of GTA San Andreas. Het hoeft echt niet allemaal op high ofzo, maar t moet wel gewoon goed draaien.

Ik heb al vele uren op internet zitten zoeken en vergelijken. Eerst kwam ik op een acer uit (Acer Aspire 1692) van rond de 1150,- maar die heeft n hd met 4200 toeren en dat is n btje weinig. En daar komt bij dat de service acer en de kwaliteit van acer notebooks nou ook niet meteen eruit springen.
Daarom ben ik daarna terecht gekomen bij Asus. Ik heb zo'n ding in mijn handen gehad en hij is gwn geweldig. De specificaties zijn standaard niet geweldig, maar met wat upgrades die Laptops 4U bij de bestelling meteen toepast denk ik dat ik een hele goede notebook heb die goed bij mij en mijn budget aansluit. Ik dachtz elf aan de Asus A6Va-Q016H met de volgende upgrades erbij:
- hd upgraden naar 100gb 5400rpm
- ram upgraden naar 1024mb ddr2
Dan komen de specificaties hierop uit:
Intel Pentium M 740 (Centrino) (Dothan 1.73Ghz; 2Mb L2 Cache; 533Mhz FSB)
100Gb harddisk 5400RPM
1024Mb DDR2 533Mhz (2 x 512)
8* DVD+/-RW Dual Layer
4-in-1 cardreader/ Interne 1.3Megapxel webcam
ATI Mobility Radeon X700 128Mb VGA
15.4" WXGA ColorShine TFT (1280 x 800)
Windows XP Home NL/UK/FR
Internal W-LAN 54Mbps/ Bluetooth
2 jaar pick up & return garantie
Ik denk dat ik een hele aardige laptop heb voor de 1.255,- die deze versie kost. (dat ik trouwens ook mijn maximum budget: rond de 1.250,- !!!).
Maar aangezien ik hier niet zo veel verstand van heb en het voor mij toch een behoorlijke uitgave is vroeg ik me af of jij nog andere kandidaten hebt voor mij. Ik hoor het graag!!
Mijn dank is natuurlijk erg groot!
groeten,
Maarten

Ik heb al vele uren op internet zitten zoeken en vergelijken. Eerst kwam ik op een acer uit (Acer Aspire 1692) van rond de 1150,- maar die heeft n hd met 4200 toeren en dat is n btje weinig. En daar komt bij dat de service acer en de kwaliteit van acer notebooks nou ook niet meteen eruit springen.
Daarom ben ik daarna terecht gekomen bij Asus. Ik heb zo'n ding in mijn handen gehad en hij is gwn geweldig. De specificaties zijn standaard niet geweldig, maar met wat upgrades die Laptops 4U bij de bestelling meteen toepast denk ik dat ik een hele goede notebook heb die goed bij mij en mijn budget aansluit. Ik dachtz elf aan de Asus A6Va-Q016H met de volgende upgrades erbij:
- hd upgraden naar 100gb 5400rpm
- ram upgraden naar 1024mb ddr2
Dan komen de specificaties hierop uit:
Intel Pentium M 740 (Centrino) (Dothan 1.73Ghz; 2Mb L2 Cache; 533Mhz FSB)
100Gb harddisk 5400RPM
1024Mb DDR2 533Mhz (2 x 512)
8* DVD+/-RW Dual Layer
4-in-1 cardreader/ Interne 1.3Megapxel webcam
ATI Mobility Radeon X700 128Mb VGA
15.4" WXGA ColorShine TFT (1280 x 800)
Windows XP Home NL/UK/FR
Internal W-LAN 54Mbps/ Bluetooth
2 jaar pick up & return garantie
Ik denk dat ik een hele aardige laptop heb voor de 1.255,- die deze versie kost. (dat ik trouwens ook mijn maximum budget: rond de 1.250,- !!!).
Maar aangezien ik hier niet zo veel verstand van heb en het voor mij toch een behoorlijke uitgave is vroeg ik me af of jij nog andere kandidaten hebt voor mij. Ik hoor het graag!!
Mijn dank is natuurlijk erg groot!
groeten,
Maarten
[ Voor 3% gewijzigd door mhproductions op 08-05-2006 16:22 . Reden: Specs waren incorrect! ]
Who the fuck is general failure and why the hell is he reading my disk ?!