Toon posts:

Epox 8KTA3 + Duron 850

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Volgende week ga ik een systeem bouwen. Na een paar weken grondig het archief van tweakers.net te hebben doorgrond, ben ik tot devolgende combinatie gekomen:
Epox EP-8KTA3 133A + Duron 850 + Geforce2MX
Heeft iemand ervaring met dit bord?
Is dit een goede combinatie of denken jullie dat ik na een week proberen nog steeds geen werkend systeem heb??

• seppie
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 13-08-2025

seppie

Wie anders?

Oh, nou is dat moeilijk te zeggen, want je mobo kan bijv kapot gaan/zijn, maar dat geldt ook voor je duron..
Of als er andere hardware niet goed communiceert..

Maar laten we zeggen, als alles je meezit heb je aan die Epox wel een goede hoor, lekker stabiel ook.
Maar het kan dus idd voorkomen dat je na een week je systeem nog steeds niet draaiende hebt, maar dat is mij ook gebeurd met mijn abit kt7, dus het kan elk moederbord wel overkomen..

Lijkt me een goede keus, maar zijn ook de overklok mogelijkheden wel goed van de epox?

Don't You stare there, Operate!

Verwijderd

Topicstarter
Qua overclocken is dit wel een aardige Mobo:
http://tweakers.net/nieuws.dsp?ID=14862 :
"Ook op het gebied van overclocken is hij goed vertegenwoordigd; het bios geeft je de mogelijkheid tot voltage, FSB en multiplier tweaking" ;)

Assembleren is het probleem niet. Dat heb ik als beroep (Technische dienst) Alleen niet elk moederbord werkt altijd zoals je dat zou willen.:(

• it0
  • Registratie: April 2000
  • Laatst online: 27-12-2025

it0

Mijn mening is een feit.

Wat wil je nu precies weten?

Ik heb een EPOX 8kta3 133A+ duron 700 + radeon DDR sinds 5 dagen :).

Loopt als een tiet .. led display is erg grappig/handig. .. Moest alleen jumper anders zetten omdat toen de computer anders nix deed. iets van data recovery ??

Ik heb er een spire orb ding opzitten en daar was genoeg plek voor ...

alles blijft koel,stabiel enz ..
Kortom ik ben er erg gelukkig mee :)

Verwijderd

Topicstarter
Oke, dan ga ik hem volgende week bouwen.
Ik twijfel alleen nog even tussen een TB 850 of Duron 850.
Maar ik denk wel dat het de Duron wordt.
Bedankt voor je commentaar.*D