"The more you take the less you feel, The less you know the more you believe, The more you have the more it takes today"
Verwijderd
Voordeel met meerdere inktpatronen: als bijvoorbeeld rood op is, hoef je alleen rood te vervangen. Bij een "gewone" cardridge moet je de hele cardrigde vervangen.
Ja dat snap ik maar ik bedoel als hij niet zuiniger met het inkt omgaat dan moet je alles gaan vervangen en dan ben je uiteindelijk meer kwijt als met een normale 1 kleureninkt catridge.
"The more you take the less you feel, The less you know the more you believe, The more you have the more it takes today"
Verwijderd
Zoek vooral de inhoud van de cardridges op, de modellen die je noemt ken ik niet, maar als je bijv de HP 1410 met de MP150 van Canon gaat vergelijken (de goedkope modellen van beiden), dan zie je dat de Canon inkt ongeveer 20% duurder is, maar wel dubbele inhoud heeft. HP werkt vaak met kleine inhoud, terwijl Canon meestal wat meer inkt in de potjes stopt. Als het goed is, is op de website van beide fabrikanten wel te vinden hoeveel de patronen afdrukken (daar is een gestandaardiseerde print voor om dat vast te stellen) en welke patronen er ingaan, als je dan even kijkt wat de inhoud van die patronen is en wat ze kosten kun je gaan uitrekenen wat de printers gemiddeld per pagina gebruiken.
Door de regel is HP duurder, maar dan heb je bij de inktpatronen ook direct de printkop. Bij Canon zit de printkop vast in de printer, opzich geen ramp, maar als je bijv. weinig afdrukt loop je een wat groter risico dat de inkt indroogt, maarja, als je weinig afdrukt dan zou je waarschijnlijk niet naar deze luxere all-in-one's kijken...
Door de regel is HP duurder, maar dan heb je bij de inktpatronen ook direct de printkop. Bij Canon zit de printkop vast in de printer, opzich geen ramp, maar als je bijv. weinig afdrukt loop je een wat groter risico dat de inkt indroogt, maarja, als je weinig afdrukt dan zou je waarschijnlijk niet naar deze luxere all-in-one's kijken...