Toon posts:

airflow in kast: noodzakelijk?

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Ik wil straks ook eens kijken of ik niet mijn voeding kan waterkoelen. Lekker weer een herriefan minder.

Maar als ik m'n voedingsfan uit m'n HX08 sloop, dan heb ik geen airflow meer in m'n kast.

Weet iemand of dit veel kwaad kan?

• GarBaGe
  • Registratie: December 1999
  • Nu online
Als je vidkaart proc en hdds al watergekoeld zijn, blijft er weinig andere dingen meer over die (veel) warmte produceren.
OK, moet je natuurlijk geen RDRAM hebben >:)

Dan is het niet zo erg... :)

Ryzen9 5900X; 16GB DDR4-3200 ; RTX-4080S ; 7TB SSD

Verwijderd

Topicstarter
vidkaart en hdd's zijn nog niet watergekoeld. Proc wel. Maar de hdd's produceren niet zoveel warmte, en die hangen nu ook al niet in de luchtstroom (voor zover aanwezig in en standaard HX08).

Verwijderd

Ja, maar de algemene temp in je kast gaat dan wel omhoog. Dus ik zou toch een ventilatortje er in houden... Of gewoon je kast open zetten. Als er toch waterkoeling in zit:)

Verwijderd

Topicstarter
Da's nou net wat ik niet wil: m'n kast openhouden.

• Black_Adder
  • Registratie: Augustus 2000
  • Laatst online: 31-08-2025
Op donderdag 25 januari 2001 13:24 schreef newby het volgende:
Ja, maar de algemene temp in je kast gaat dan wel omhoog. Dus ik zou toch een ventilatortje er in houden... Of gewoon je kast open zetten. Als er toch waterkoeling in zit:)
de Omgeveings temperatuur word juist lager... de meeste hiite komt van je processor af en die warmte word nu opgenomen in het water en niet in de lucht.
Als je een still slotcooler onder je Videokaart hangt is er nix aant handje denk ik... probeer het gewoon is uit anders

Verwijderd

Gebruik anders van die roostertjes, zonder fans, dan is er toch een beetje airflow. Als je er 1 vanboven zet en 1 vanonder zal er wel een beetje lucht stromen.
Pagina: 1