Goedenacht,
Ben in het bezit van een Netgear WGT634U wireless router.
Hiermee wil ik een internet verbinding van @home delen onder 2 notebooks met beide een Netgear WLAN kaartje.
Alles goed en wel, de router werkt verder perfect. Echter 1 probleempje; ik heb geen flauw idee
waar ik de hostname (het CO, CC, of in mijn geval het CP nummer) kan invullen.
Heb de nieuwste firmware erop geinstalleerd nadat ik dit nieuws had gelezen op de website van Netgear:
Release 1.1
Firmware version: 1.1.0.6
Firmware Size: 4,003,944 bytes
New Features
· More stable and faster FTP and networking access to router-attached shared USB disk drive.
· 40% improvement in LAN-to-LAN communication
· Dynamic 108Mbps mode support for faster and longer range wireless access
· Added support for block sites, block service, schedule, email, port forwarding, WAN and LAN set up, DDNS and other advanced wireless settings
· Added Netscape support
· Added capability to change workgroup and hostname for networking access
Gaat hierbij natuurlijk om die laatste regel, die ik onderstreept heb.
Dit stukje gaat over versie 1.1.0.6 en ik heb nu versie 1.4.1.13 dus daar moet dit dan uiteraard
allang in verwerkt zitten.
Kan het alleen echt niet terug vinden.
De setting hostname en workgroup vind ik alleen terug in de USB HDD settings maar daarbij gaat
het natuurlijk om het toegang verkrijgen tot de betreffende aangesloten HDD en niet de inet-verbinding.
Weet iemand waar ik dit zou kunnen terugvinden of instellen?
Zodra dit gefixed is kan ik eindelijk eens wireless netten thuis.
Alvast bedankt voor de reacties
Ben in het bezit van een Netgear WGT634U wireless router.
Hiermee wil ik een internet verbinding van @home delen onder 2 notebooks met beide een Netgear WLAN kaartje.
Alles goed en wel, de router werkt verder perfect. Echter 1 probleempje; ik heb geen flauw idee
waar ik de hostname (het CO, CC, of in mijn geval het CP nummer) kan invullen.
Heb de nieuwste firmware erop geinstalleerd nadat ik dit nieuws had gelezen op de website van Netgear:
Release 1.1
Firmware version: 1.1.0.6
Firmware Size: 4,003,944 bytes
New Features
· More stable and faster FTP and networking access to router-attached shared USB disk drive.
· 40% improvement in LAN-to-LAN communication
· Dynamic 108Mbps mode support for faster and longer range wireless access
· Added support for block sites, block service, schedule, email, port forwarding, WAN and LAN set up, DDNS and other advanced wireless settings
· Added Netscape support
· Added capability to change workgroup and hostname for networking access
Gaat hierbij natuurlijk om die laatste regel, die ik onderstreept heb.
Dit stukje gaat over versie 1.1.0.6 en ik heb nu versie 1.4.1.13 dus daar moet dit dan uiteraard
allang in verwerkt zitten.
Kan het alleen echt niet terug vinden.
De setting hostname en workgroup vind ik alleen terug in de USB HDD settings maar daarbij gaat
het natuurlijk om het toegang verkrijgen tot de betreffende aangesloten HDD en niet de inet-verbinding.
Weet iemand waar ik dit zou kunnen terugvinden of instellen?
Zodra dit gefixed is kan ik eindelijk eens wireless netten thuis.
Alvast bedankt voor de reacties