Toon posts:

133 MHz mem @ 100?

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Ja, je leest het goed: downclocken bedoel ik.

In verband met toekomstige hardware upgrades wil ik nu liever 133Mhz geheugen kopen, maar ik heb een ASUS P2B mobo met daarop al 2x64@100 (en een p2-350).

Kan ik er 133Mhz geheugen bijprikken zonder problemen? Dus 100Mhz en 133MHz mem naast elkaar.

Dank!

Verwijderd

Heb ik ook. Zie m'n sign. (alleen dan 2 x 64) op een EPOX mobo. Doet 't prima... 8-)

• HaaZ
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 01:06

HaaZ

Dat wel natuurlijk...

yep... 133mhz geheugen werkt dan gewoon op 100mhz...
ze lopen in ieder geval op dezelfde snelheid...

Watch reality into the eyes. Dare to face it, walk towards it, through it and be curious to see what's behind it - HaaZ

• hjs
  • Registratie: Juni 1999
  • Niet online

hjs

Het kan welleens problemen geven, het beste kun je ff afspreken waar je het koopt dat als het niet werkt je het terug kan brengen.
(collega heeft dat laatst met Eynstein zo'n afspraak gemaakt, maar het werkte perfect 128 133mhz bij de al bestaande 64mb 100mhz prikken, mocht het niet werken was ie alleen wat verzend kosten kwijt)

Verwijderd

't Kan nog wel uitmaken waar je welke snelheid instopt.

• Palomar
  • Registratie: Februari 2000
  • Niet online
ik heb een asus p2b.. zat eerst 64MB PC100 in, kon er geowon een 64MB PC133 bijplaatsen. Geen enkel probleem.

Verwijderd

Topicstarter
dank allen!

:)

Verwijderd

Hoi,

Even hier op aansluitend.

Ik heb een moederbord wat (volgens bijgeleverde handleiding) maar geschikt is voor maximaal @100 met daarop al 64@66 (en een celeron 466). In verband met toekomstige hardware upgrades wil ik nu liever 133Mhz geheugen kopen, maar kan ik er 133Mhz geheugen bijprikken zonder problemen?

Dus 133MHz mem op een bord van 100Mhz wat ik nu maar op 66MHz ga gebruiken.

Alvast bedankt!

• IceStorm
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 22-08 21:54

IceStorm

This place is GoT-like!!!

Ja hoor.. 133 kan ook gewoon op 66 ;)

Verwijderd

Klopt. Kun je d'r gewoon instoppen. 't Loopt alleen dan wel op 66... 8-)
Pagina: 1