Monitor doet raar

Pagina: 1
Acties:
  • 40 views sinds 30-01-2008

• Fishlip
  • Registratie: Mei 2006
  • Laatst online: 28-12-2025
Hallo,

Ik ben hier nieuw maar ik heb gelijk een moeilijke vraag....

Sinds vandaag ehb ik dat als ik de pc aan doe, dat na ongeveer 4 minuten de monitor uitvalt.
Hij wordt dan zwart alsof je de pc uit doet. Alsof hij geen verbinding meer maakt met de pc.

Weet iemand hoe dit kan, of hoe het te verhelpen is?

Alvast bedankt,

Fishlip

• TERW_DAN
  • Registratie: Juni 2001
  • Niet online

TERW_DAN

Met een hamer past alles.

Start je pc nog wel volledig op? Blijft je bak wel gewoon doordraaien ook al valt je monitor uit?
En niet onbelangrijk, wat heb je zelf al geprobeerd en wat zijn de specs van de machine waar we het over hebben.

• Jimster
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 15-02 22:36
Hoi, welkom op GoT!
Allereerst.. Overige Hardware is geen dumpbak. Post je vraag in het subforum waar hij thuishoort. Aangezien je denkt dat het je monitor is in Videoplanken & Beeldkanonnen. Gebruik de Afbeeldingslocatie: http://gathering.tweakers.net/global/templates/tweakers/images/icons/icon_hand.gif knop linksboven om het topic door een modje te laten verplaatsen.

Maar even ontopic, waarom denk je dat het je monitor is? Heb je al een andere monitor geprobeerd? Heb je jouw monitor ook op een andere pc geprobeerd?
Zwart scherm hoeft nog niet aan je monitor te liggen.

[ Voor 17% gewijzigd door Jimster op 07-05-2006 01:02 ]

• Fishlip
  • Registratie: Mei 2006
  • Laatst online: 28-12-2025
Srry dat ik het een beetje raar heb uitgelegd, ik heb eht bericht 8 keer meoten typen door wat gekloot met het aanmelden en mijn waachtwoord....

Ik heb zelf nog niks geprobeert, ook geen andere monitor op mijn pc of mijn monitor op een andere pc.

Mijn kast blijft doordraaien en ik heb een celeron 2Ghz 512mb videokaart is ati radeon 9800 PRO

Mijn pc start wel volledig op, ik start bijvoorbeeld PS of msn en dan valt ie daarna uit...

Hopelijk is het zo wat duidelijker

• Jimster
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 15-02 22:36
GoT is geen helpdesk, hier wordt wel enig vooronderzoek van je verwacht. Je moet dingen uitsluiten door te proberen. Probeer eens een andere monitor.
Als ik je probleem zo lees, kan het nog steeds overal aan liggen. Je videokaart kan bijvoorbeeld oververhit raken zodat ie geen beeld meer geeft, het zou je CPU kunnen zijn. Of misschien wel een windows probleem. Kortom, we kunnen je ook niet verder helpen zonder dat je dingen probeert.

• TERW_DAN
  • Registratie: Juni 2001
  • Niet online

TERW_DAN

Met een hamer past alles.

Fishlip schreef op zondag 07 mei 2006 @ 01:13:
Ik heb zelf nog niks geprobeert, ook geen andere monitor op mijn pc of mijn monitor op een andere pc.
Begin dan eerst eens met testen, wij kunnen dat niet voor je doen en een beetje inzet mag dan wel.
Mijn kast blijft doordraaien en ik heb een celeron 2Ghz 512mb videokaart is ati radeon 9800 PRO

Mijn pc start wel volledig op, ik start bijvoorbeeld PS of msn en dan valt ie daarna uit...

Hopelijk is het zo wat duidelijker
Maar valt je pc nu uit of niet? Dat is niet duidelijk namelijk. Gooi eens een andere monitor aan deze bak of hang je monitor even aan een ander systeem. Om een probleem op te lossen moet je toch eerst de precieze oorzaak weten :P.

• dion_b
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 09:47

dion_b

Moderator Harde Waren

say Baah

Welkom op GoT :)
Begin daar eens mee, dat soort dingen behoren tot de basisstappen die we verwachten voor je hier een topic opent. We vragen niet dat je alles al weet, wel dat je het nodige probeert :o

Oslik blyat! Oslik!

Pagina: 1

Dit topic is gesloten.