Toon posts:

Dell Inspiron 9400 AC adapter stuk

Pagina: 1
Acties:
  • 47 views sinds 30-01-2008

Verwijderd

Topicstarter
Hallo, net heeft mijn hond de kabel van mijn 2 maand oude Dell Inspiron 9400, de AC adapter kabel kapot gebeten, en ik vraag me af of dit onder Dell hun garantie valt :7

Aangezien het weekend is kan ik Dell denk ik niet bereiken met dit soort vragen dus probeer ik het hier, er zal vast wel iemand zijn die het zelfde heeft mee gemaakt :*)

[ Voor 4% gewijzigd door Verwijderd op 07-05-2006 00:02 ]

Verwijderd

Een kapotte kabel zal wss nog wel gedekt worden onder garantie...

zoniet kan je de kabel proberen te maken wat ook niet te moeilijk kan zijn

Verwijderd

heb toevallig net vandaag mijn tweede gratis inspirion 9100 adapter ontvangen van dell, en dit terwijl de garantie al sinds januari is afgelopen. Nou zat er bij deze laptop een erg zware adapter en naar mijn idee is de verbindig tussen de laptop en de adapter aan de kant van de adapter gewoon stukgetrokken door het gewicht. Nou is stukbijten wel iets anders dan slechte constructie, maar wie weet.

• Jimster
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 15:23
Garantie is om de consument te beschermen tegen fabricagefouten. Wanneer je iets zelf sloopt (of een ander voor je sloopt) valt het dus NOOIT onder garantie.
Misschien coulance, maar geen garantie dus.

Verwijderd

Topicstarter
Bedankt voor de reacties zover.

@Paranomad:
Moest je een stuk afknippen en opsturen naar dell voor een nieuwe of moest je het hele ding opsturen? Bij logitech is het namelijk zo dat je een stuk van de stekker moet opsturen.

Als het niet onder garantie valt zou het dan onder een inboedel verzekering vallen :?

• Frietsaus
  • Registratie: Augustus 2003
  • Niet online
Je kan Dell ook gewoon vragen om een nieuwe kabel, wat zal dat nou kosten als ze het willen doen?

• Wesco
  • Registratie: November 2002
  • Nu online
De AC kabel (de 230 volt kant die in het stopcontact gaat) is een standaard kabel. De haakse Dell connector is wat typisch maar je kunt er ook een oude kabel van een draagbare radio ofzo voor gebruiken met zo'n 8-connector.
Zoiets moet ook wel bij een onderdelenwinkel los te koop zijn voor een paar Euro...

Opel Ampera-e (2020) > Skoda Elroq 85 Business Edition (2025)

• Turkish
  • Registratie: September 2002
  • Laatst online: 20-01 17:00

Turkish

zhé germans

Tja dit zou ik gewoon even opnemen bij Dell, lijkt me overigens dat je je hond aansprakelijk moet stellen (die heeft het gesloopt) en aangezien jij zelf weer aansprakelijk bent voor het gedrag van je hond ben jij uiteindelijk weer verantwoordelijk :Y)

Het zou ook lame zijn als Dell dit zou moeten betalen vind je ook niet ;)

'When you're not paying for the product, you are the product!'

Pagina: 1

Dit topic is gesloten.