usb toetsenbord op laptop geeft problemen

Pagina: 1
Acties:

• Salvatron
  • Registratie: April 2003
  • Niet online

Salvatron

Dispereert niet

Topicstarter
Ik heb een logitech toetsenbord aangesloten op de USB poort van mijn laptop, een Toshiba a100-534. De drivers voor het toetsenbord zijn geïnstalleerd. Het toetsenbord werkt echter niet goed. Soms komen er tijdens het typen ineens een heleboel dezelfde letters achter elkaar. Als je dan een woord in tiept en je drukt bijv. op de "e" dan komen er ineens bijvoorbeeld 17 e's achter elkaar op het scherm. Ook worden er soms letters overgeslagen. Ik heb het toetsenbord vervolgens op de usb-poort van mijn dekstop aangesloten en daar lijkt het toetsenbord wel correct te functioneren. Ook heb ik op de laptop de drivers voor het toetsenbord geprobeerd te de-installeren maar windows herkent het toetsenbord gewoon en ik denk dat windows de drivers vervolgens toch gebruikt.

De vraag is of er een oplossing is zodat het toetsenbord goed functioneert op de laptop.

[ Voor 18% gewijzigd door Salvatron op 06-05-2006 23:45 ]

In an age that prizes truth our greatest obstacle may be the very mind that seeks it.

Verwijderd

Ik krijg het zelfde waneer ik twee usb toetsenborden tegelijk aansluit op een computer, kan je niet even de toetsenbord van de laptop uitzetten ?

• Salvatron
  • Niet online

Salvatron

Dispereert niet

Topicstarter
Dat is een goed idee maar ik zie nergens een optie om het toetsenbord uit te schakelen. In configuratiescherm/systeem kun je het toetsenbord niet uitschakelen. Ik heb in het bios usb legacy device uitgeschakeld maar het toetsenbord geeft nog steeds problemen. Ook met google zie ik niet hoe je het toetsenbord uit moet zetten.

In an age that prizes truth our greatest obstacle may be the very mind that seeks it.

• Salvatron
  • Niet online

Salvatron

Dispereert niet

Topicstarter
Ik heb een nieuw toetsenbord gekocht, een toshiba-usb-toetsenbord. Deze lijkt het tot nu toe wel te doen. Blijkbaar ligt het probleem op de een of andere manier bij het logitech-toetsenbord.

• Niorun
  • Registratie: Augustus 2007
  • Laatst online: 25-01 19:55
Hallo,

Ik ondervind hetzelfde probleem maar dan op een desktop PC.
Het is ook een Logitech toetsenbord, ondertussen is dit al mijn 3e de andere 2 zijn RMA terug gestuurd.

Komt hier vaak voor bij de 'E' en de 'A' toetsen.
Knop blijft niet zozeer hangen, maar wel blijft het toetsenbord een indicatie geven dat de desbetreffende knop word ingedrukt. Al verscheidene USB poorten geprobeert het probleem blijft.

Het gaat trouwens om een Logitecht Internet 350 Keyboard. Onlangs zijn hier 2 product reviews van verschenen op Tweakers.

Is dit een bekend probleem? Of heb jij problemen met exact hetzelfde toetsenbord?
Ik heb weinig zin om dit 3e toetsenbord nu ook RMA terug te sturen, zou net zo goed een andere kunnen bestellen.