Ik heb een logitech toetsenbord aangesloten op de USB poort van mijn laptop, een Toshiba a100-534. De drivers voor het toetsenbord zijn geïnstalleerd. Het toetsenbord werkt echter niet goed. Soms komen er tijdens het typen ineens een heleboel dezelfde letters achter elkaar. Als je dan een woord in tiept en je drukt bijv. op de "e" dan komen er ineens bijvoorbeeld 17 e's achter elkaar op het scherm. Ook worden er soms letters overgeslagen. Ik heb het toetsenbord vervolgens op de usb-poort van mijn dekstop aangesloten en daar lijkt het toetsenbord wel correct te functioneren. Ook heb ik op de laptop de drivers voor het toetsenbord geprobeerd te de-installeren maar windows herkent het toetsenbord gewoon en ik denk dat windows de drivers vervolgens toch gebruikt.
De vraag is of er een oplossing is zodat het toetsenbord goed functioneert op de laptop.
De vraag is of er een oplossing is zodat het toetsenbord goed functioneert op de laptop.
[ Voor 18% gewijzigd door Salvatron op 06-05-2006 23:45 ]
In an age that prizes truth our greatest obstacle may be the very mind that seeks it.