Check alle échte Black Friday-deals Ook zo moe van nepaanbiedingen? Wij laten alleen échte deals zien

NIS 2005 wil niet meer installeren

Pagina: 1
Acties:
  • 132 views sinds 30-01-2008
  • Reageer

• wverbeek
  • Registratie: Mei 2005
  • Laatst online: 17-09 22:38
Hallo,
Ik had een probleem met m'n (legale) versie van NIS 2005
dus ik heb hem verwijderd met "Symnrt" van symantec.

Wat nu het probleem is als ik NIS 2005 opnieuw probeer te installeren dan geeft hij een foutmelding "Foutmelding 9999.171"
Ik heb op de symantect website naar de foutmelding gezocht en alles gedaan wat er stond maar hij wil nog steeds niet installeren.

ik heb mijn register ontdaan van symantec en liveupdate "sleutels" maar nog steeds dezelfde fout
ik heb een ander account aangemaakt op m'n pc met admin rechten maar nog steeds hetzelfde.

Heeft iemand mischien een idee wat het mischien zou kunnen zijn ?
Of heeft iemand hetzelfde probleem gehad ?

Ik heb windows 2000 Pro service pack 3

Alvast bedankt

Verwijderd

http://www.softpedia.com/...Norton-Removal-Tool.shtml
daar ff kijken norton heeft de neiging veel zooi over te nemen

• wverbeek
Ik heb deze link even geprobeerd maar het geeft nog steeds hetzelfde resultaat.
Hij geeft nog steeds dezelfde fout jammergenoeg.

• wverbeek
Ik heb het nou voor elkaar gekregen om alles (hopelijk) van norton van mijn pc te verwijderen
maar nu wil ik het installatie programma (op de cd) openen maar dan doet hij niks ik krijg geen installatiescherm.
als ik daar en tegen alleen norton installeer (setup bestand NAV) dan krijg ik wel een installatiescherm.
heeft iemand mischien een idee waarom ik nu NIS niet meer kan installeren ?
ik heb wel veel dingen uit het register verwijderd mischien ligt het daaraan ?

alvast bedankt

Verwijderd

das latig, ik weet dat norton erg hardnekkig is.
als je er niet een jaar voor betaald heb zou ik zeggen
mik deze per direct in de prullenbak en neem een die gewoon erg goed ze best doet
aangezien jij NIS hebt
zou ik gaan voor
1 AVG als virusscanner
2 zone alarm voor firewall
3 windows defender als spyware
Zijn alle 3 gratis te vinden en doen meer hun best dan Norton, die echt wel eens wat virussen vergeet.

en daarin tegen norton vreet nog al wat cpu en mem, dus als je over gaat na wat anders zul je merken dat je syteem spontaan stukken sneller is.

Suc6

• wverbeek
Ja ik heb het zelf ook al opgegeven met NIS (jammer maar helaas)
Is er trouwens ook een programma die ook heel goed is maar waar alles in 1 zit ?

ik heb mcafee geprobeerd maar ik kreeg elke keer van die irritante meldingen die je niet kon uitzetten.

Alvast bedankt

Verwijderd

wverbeek schreef op zondag 07 mei 2006 @ 11:17:
Ja ik heb het zelf ook al opgegeven met NIS (jammer maar helaas)
Is er trouwens ook een programma die ook heel goed is maar waar alles in 1 zit ?

ik heb mcafee geprobeerd maar ik kreeg elke keer van die irritante meldingen die je niet kon uitzetten.

Alvast bedankt
bitdefender volgens mij heeft ook alles in 1
en zonealarm kan ook alles in 1 in de pro versie

• Pjoek
  • Registratie: Oktober 2001
  • Laatst online: 27-11 17:01

Pjoek

Of niet...

wverbeek schreef op zondag 07 mei 2006 @ 10:27:

ik heb wel veel dingen uit het register verwijderd mischien ligt het daaraan ?
het zou heel goed kunnen dat het daar aan ligt inderdaad.

norton is hardnekkig en je zult in sommige gevallen in het register moeten gaan wroeten,
maar als je teveel verwijderd kun je ook problemen krijgen (of als je niet alles verwijderd).

de opties voor vervangende software gepost door alwaysconnected zijn ook geen slecht idee ;)

Verwijderd

Ik werk bij Helpdesk van Norton en hier hebben ze geen specifieke oplossing voor. Het is zelfs zo dat als die niet opgelost wordt je REFUND voor je product kunt krijgen.......tja Symantec he ik werk er niet graag voor maja moet wel brood komen op tafel he :)

Verwijderd

ik dacht dat op of de f-secure of op de nod32 site een soort van uninstall tool was te krijgen voor norton
Pagina: 1