vage Compaq

Pagina: 1
Acties:

• xonide
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 23-08 23:04
een poos terug heb ik een post gemaakt over een compaq laptop. maar het wil niet lukken. het is een Armada 1130T maar het probleem is nog steeds de boot on password. heb al gelezen dat je dan de laptop open moet maken batterijtje eruit moet halen en na 5/10 minuten alles aan. doe ik dat krijg ik inderdad de melding system options not set. en date /time not set. dan kom ik in een scherm waa rik op f1 of f2 of f10 moet drukken
leuk allemaal maar dan blijft ie hangen. en als ik henm darna opstart krijg ik een melding (a00a0000FE) en dan melding 1780-Disk 0 failure... iemand een idee?

-

• DJ
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 18:40

DJ

Je moet ten eerste de Setup en Diagnostics Diskettes eens Downloaden bij Compaq. Wij hebben deze Laptops op de zaak ook gehad, en als je zoiets hebt zoals jij hebt, dan klopt de procedure die jij geeft wel, alleen moet je wel de Setup en Diagnostics Diskettes hebben. Van die Disks moet je dan ook opstarten. Je kunt dan ook de Diagnostics Partitie van je Disk opnieuw aanmaken, of zelfs verwijderen. Levert je weer extra ruimte op op de schijf (is standaard maar 1GB dus . . .). Je moet dan wel zorgen dat je die Diskettes altijd bij hebt.

DJ

Als er geen Religie's zouden zijn, dan waren we allemaal gewoon mensen geweest

• xonide
ik zal het proberen. heb ze net gedownload. allen nu als ik vanaf diediskettes boot krijg ik een power on password????? :?:?:?

de ene keer wel andere keer niet.

-

• xonide
helaas ik geef het op. heb alles al geprobeerd. toch bedankt

-

• biobak
  • Registratie: Augustus 1999
  • Laatst online: 21:23
Geheugen eruit en dan opstarten. Schijnt dat dat ding dan zo overstuur gaat, dat ie het password vergeet.

• xonide
ja? hmmz zal het eens proberen heb dat nog niet geprobeerd iid.. dank u

-

• Soepie
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 21:02
een 1780 error houd in dat de controller op je HD naar zijn grootje is :(
Als je het poweron password wel weet kun je het eruit halen door er een \ achter te typen, of veranderen door password\new-password in te typen !!!

Gewoon spullen

• xonide
keyboard doet ook vaag. tijdens het password doet ie het maar daar na stopt ie ermee.. dus als ik eenmaal in windows zit dan doet ie niets mer????? iemand? muis ook niet btw

-

Pagina: 1