Misschien een stomme vraag, maar ik heb een exchange server draaien op Windows 2003 en doet het geweldig. Maar ik heb een backup programma en een S-ATA Raid tooltje die mij notificaties kunnen sturen of bijv. de backup operatie is gelukt of dat er iets fout is met de RAID configuratie.
Echter moet ik hier een SMTP server invullen, maar het wil maar niet werken.
Ik heb hier het adres van de server geprobeerd: 10.0.0.1 en SERVER01 en 127.0.0.1 en localhost en mailhost en zijn externe IP enz. enz. Het mocht allemaal niet baten.
De Exchange server heeft gewoon een SMTP connector die hij weergeeft onder 10.0.0.1
het mailen in Exhange gaat geweldig hij gooit de mail er met gemak uit.
Ik heb overigens ook smtp.xs4all.nl geprobeerd aangezien de server via XS4ALL verbinding maakt, maar ook na het invoeren van dit adres wou hij de notificatie niet versturen.
Kan iemand mij hiermee helpen??
Echter moet ik hier een SMTP server invullen, maar het wil maar niet werken.
Ik heb hier het adres van de server geprobeerd: 10.0.0.1 en SERVER01 en 127.0.0.1 en localhost en mailhost en zijn externe IP enz. enz. Het mocht allemaal niet baten.
De Exchange server heeft gewoon een SMTP connector die hij weergeeft onder 10.0.0.1
het mailen in Exhange gaat geweldig hij gooit de mail er met gemak uit.
Ik heb overigens ook smtp.xs4all.nl geprobeerd aangezien de server via XS4ALL verbinding maakt, maar ook na het invoeren van dit adres wou hij de notificatie niet versturen.
Kan iemand mij hiermee helpen??