Webcam effects ook voor Mac OSX verkrijgbaar?

Pagina: 1
Acties:
  • 1.665 views sinds 30-01-2008
  • Reageer

• Nielsman
  • Registratie: Oktober 1999
  • Laatst online: 24-05-2021
Weet iemand of deze effects ook voor bv. m'n Macbook Pro met iSight beschikbaar is?

Check:
http://www.youtube.com/watch?v=r7Gn2TyEyHw&eurl=

• semicolon
  • Registratie: Mei 2004
  • Niet online
Zover ik weet niet, overigens m'n broer heeft de logitech cam met deze software gekocht en het is opzicht wel geinig... maar het blijft dan ook bij geinig, echt 'nut' ofzo heeft t uiteraard niet :)

:D/-<

• Banjy
  • Registratie: Januari 2005
  • Laatst online: 06:17
Wow echt gave software! Ik heb zelf geen webcam en die behoefte ook niet echt om hem te kopen maar bij dit filmpje ging het toch wel jeuken.. Lijkt me erg hilarisch voor msn namelijk :*) Maar die prijs heb ik er niet voor over, ook al valt het denk ik opzich nog wel mee...

Zijn er eigenlijk meer webcams met dergelijke functionaliteit of zou deze software op meer webcams kunnen werken?

Photography Portfolio Straaljager filmpje

Verwijderd

ik vind het ook zeer grappig :) het werkt volgens mij ook heel erg goed :)

Er zijn wel Eyetoy achtige Apps voor de iSight Toysight ofzow :P zie versiontracker.com heb het al eens geprobeert :) is ook wel grappig.

Webcammen opzich is niet zo spannend in me iMac zit er ook 1, heb hem alleen de eerste dag gebruikt :+ daarna nooit meer ;)

Verwijderd

Verwijderd schreef op zondag 07 mei 2006 @ 01:02:
Webcammen opzich is niet zo spannend in me iMac zit er ook 1, heb hem alleen de eerste dag gebruikt :+ daarna nooit meer ;)
offtopic:
MSN en iMac cam, gaan die samen ? Met welke tool ? Adium heeft geen webcam functie toch toch ?

• justinb81
  • Registratie: Maart 2004
  • Nu online
Verwijderd schreef op maandag 08 mei 2006 @ 12:08:
[...]

offtopic:
MSN en iMac cam, gaan die samen ? Met welke tool ? Adium heeft geen webcam functie toch toch ?
iChat (AIM) wel ;) en veel beter zelfs

De iSight werk ook onder aMSN, maar vraag niet hoe :/

Verwijderd

Hahaha, dit is echt stoer _/-\o_

Waar kun je die software downloaden? Wat is de naam ervan?

Dit is toch geen hoax he? want dit heeft echt een hoge funfactor voor webconversaties!

Verwijderd

Aja, en voor webcam met MSN, moet je Mercury Messenger downloaden....

Maar nu wil ik weten hoe die software heet voor die (logitech-)webcam!!! :D Tell me please!

• ralpje
  • Registratie: November 2003
  • Laatst online: 12-02 15:52

ralpje

Deugpopje

Die software zou compatible zijn met een aantal Logitech cams.... Maar ik vind niets daarvan op logitech.com

Freelance (Microsoft) Cloud Consultant & Microsoft Certified Trainer

• kaassouffle
  • Registratie: Januari 2002
  • Laatst online: 12-02 21:41

kaassouffle

Medewerker v/d Maand

Verwijderd schreef op woensdag 10 mei 2006 @ 14:57:
Aja, en voor webcam met MSN, moet je Mercury Messenger downloaden....

Maar nu wil ik weten hoe die software heet voor die (logitech-)webcam!!! :D Tell me please!
je link is wat?

• blizt
  • Registratie: Januari 2003
  • Laatst online: 29-09-2025

blizt

Wannabe-geek

Foutje bij copy/paste? Neem aan dat hij Mercury Messenger voor de Mac bedoelde. ;)

United we stand, and divided we fall

• Nakebod
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 08:05

Nakebod

Nope.

Logitech.com
En er is ook een lijst met werkende camera's hier ergens
En het heet Logitech Video Effects, lekker simpel :P

Hmm, mijn QuickCam Zoom staat er niet bij, maar toch even proberen, die heeft wel iets van Face Tracking.. :+
Nog meer edit: Zie zo snel toch geen losse download link..

[ Voor 25% gewijzigd door Nakebod op 10-05-2006 16:17 ]

Blog | PVOutput Zonnig Beuningen

• Yucko
  • Registratie: Mei 2000
  • Laatst online: 10:30

Yucko

One clown to rule them all !

Logitech Video Effects voor geselecteerde webcams* only.

* De software kan gedownload worden voor de volgende cams• Logitech QuickCam Fusion • Logitech QuickCam Pro 5000 • Logitech QuickCam for Notebooks Pro • Logitech QuickCam Sphere

Straks maar eens mijn Sphere gaan installeren en een beetje gaan spelen :)

Spuit 11 enzo :{

[ Voor 4% gewijzigd door Yucko op 10-05-2006 16:19 ]

 iPhone 15 Pro Max Titanium Black 256GB -  iPad Pro 2018 12.9" Space Gray 64GB -  MacBook Air M4 13" -  AirPods Pro 3 -  Watch 5 Space Gray LTE -  TV 4K 128GB -  TV 4 64GB -  Wireless CarPlay

• Falskdansker
  • Registratie: Juni 2003
  • Niet online
ralpje schreef op woensdag 10 mei 2006 @ 15:03:
Die software zou compatible zijn met een aantal Logitech cams.... Maar ik vind niets daarvan op logitech.com
de Quickcam Orbit MP, Quickcam Fusion, Quickcam for Notebooks Pro, Quickcam Pro 5000 :)
volgens klik tenminste
edit: Damnit, JaJoah :+
edit2: Nakebod was me dus ook al voor :'(

[ Voor 8% gewijzigd door Falskdansker op 10-05-2006 16:22 ]

Steam

• Yucko

Yucko

Oke, nu heb ik mijn cam geinstalleerd, en een shitload aan .LVF en .LVA bestanden gedownload. Maar ik kom er niet echt wijs uit hoe je die meuk ook daadwerkelijk gebruikt :{

[ Voor 3% gewijzigd door Yucko op 10-05-2006 16:43 ]

 iPhone 15 Pro Max Titanium Black 256GB -  iPad Pro 2018 12.9" Space Gray 64GB -  MacBook Air M4 13" -  AirPods Pro 3 -  Watch 5 Space Gray LTE -  TV 4K 128GB -  TV 4 64GB -  Wireless CarPlay

Verwijderd

Ik kan op versiontracker geen Eyetoy-achtige apps vinden, heeft iemand er al 1 ? gratis? :)

[ Voor 7% gewijzigd door Verwijderd op 10-05-2006 19:40 ]

• Yucko

Yucko

Begrijp ik het nu goed dat er meerdere versies van de Logitech Sphere webcam zijn ? Wat is het verschil tussen de MP en de NON-MP variant ? Want als ik het goed begrijp doet deze software het alleen op de MP versie, en laat ik nu net 2x een NON-MP versie hebben :(

Verwijderd

MP = megapixel = de ene heeft megapixels en de ander niet? gokje ?

• Yucko

Yucko

Beide hebben 1.3MP photo optie :{

Verwijderd

Nielsman schreef op zaterdag 06 mei 2006 @ 20:55:
Weet iemand of deze effects ook voor bv. m'n Macbook Pro met iSight beschikbaar is?

Check:
http://www.youtube.com/watch?v=r7Gn2TyEyHw&eurl=
leuke effecten: dit is toch echt iets dat een Apple gehalte heeft. Wanneer komt de update voor de iSight? Zou wel gaaf zijn.

• Spits
  • Registratie: Juni 2003
  • Laatst online: 16-01 19:10
Op de WWDC keynote werd de ichat die in leopard komt gedemonstreerd. En die kan wat van dit soort effecten, je kan het zien vanaf 1:19:00

Verwijderd

Spits schreef op zondag 13 augustus 2006 @ 00:49:
Op de WWDC keynote werd de ichat die in leopard komt gedemonstreerd. En die kan wat van dit soort effecten, je kan het zien vanaf 1:19:00
die zijn wel leuk ja, ik hoop dat ze ook iets gaan doen dat je dus allerlei items kunt toevoegen, zoals bril / snor etc.
Pagina: 1