[JS] Popupwaarde aanpassen met javascript?

Pagina: 1
Acties:

• kokorico
  • Registratie: Januari 2004
  • Laatst online: 17:58
Wanneer een member van me site zich aanmeld met foto worden er 3 thumbs gemaakt (dus 3 verschillende formaten).
Nu wil ik deze gebruiken voor de profielpagina's. De kleinste foto's worden allemaal getoond (60x60) + een middelmatige versie van de eerste foto.
Wanneer er op een andere foto wordt geklikt komt er een grotere foto te voorschijn. Dit doe ik als volgt.

code:
1
2
3
4
5
// de grote foto
echo "[img]\"".$url."/members/2/".$foto->naam."\"[/img]";

// de kleine foto's             
<a href=\"#\" style=\"cursor: hand\" title=\"Grotere foto\" alt=\"Grotere foto\">[img]\"".$url."/members/3/".$foto->naam."\"[/img]naam."';\"></a>";

dmv javascript:document.images['foto'].src wordt dus een grotere foto getoond. Wanneer er op de grotere foto geklikt wordt wil ik dat er een popup getoond wordt.
MIJN VRAAG: Hoe kan ik de waarde van het bestand voor popup aanpassen wanneer een member op de kleinste foto klikt?
code:
1
2
3
4
5
6
// de grote foto

echo "[img]\"".$url."/members/2/".$foto-[/img]naam."\" name=\"foto\" onclick=\"window.open('defoto.jpg','foto van $membernaam',
'width=500,height=500,scrollbars=no,toolbar=no,location=no'); return false\">";
onclick="window.open('http://jewebsite.nl/bestandsnaam.html','jevensternaam',
'width=200,height=100,scrollbars=yes,toolbar=yes,location=yes'); return false">

Verwijderd

Ik snap niet precies wat je bedoeld met dit:
Hoe kan ik de waarde van het bestand voor popup aanpassen wanneer een member op de kleinste foto klikt?
Misschien kun je iets doen met het php commando getimagesize of met JS: resizeTo