Toon posts:

Zien hoeveel bezoekers op je site aanwezig zijn

Pagina: 1
Acties:
  • 250 views sinds 30-01-2008

Verwijderd

Topicstarter
Hallo,

Ik zoek een scriptje of iets dergelijks waaraan ik kan aflezen hoeveel bezoekers er op een bepaald moment op mijn site aanwezig zijn. Hoe pak ik dit aan?
Kort gezegt zo'n real time teller.

• Moffin
  • Registratie: Augustus 2003
  • Laatst online: 15-02 19:49
Wat heb je al uitgezocht.. en wat is het probleem. Zo wordt het een slotje kan ik je nu al zeggen.

[ pvoutput | 5760 wp @ O 45° - Z 10° - W 45°]

Verwijderd

Topicstarter
Ik heb gezocht met Google op "realtime teller" maar datgene dat ik bedoel kan ik nergens concreet terug vinden.
Het probleem is dat ik verder niet weet hoe zoiets op te zetten daarom vraag ik het hier.

Ik zoek dus iets zoals dit: "er bevinden zich op dit moment XXX bezoekers op uw site".

• xtrme
  • Registratie: April 2004
  • Laatst online: 20-02 12:31
hij bedoelt op dat je een tekstje krijgt
wat je ook op forums ziet

xx users are viewing this topic

• HunterPro
  • Registratie: Juni 2001
  • Niet online
dat zijn altijd hits + timeout die geteld worden. Een page wordt opgevraagd en daarna wordt de verbinding gesloten. Je kunt dus nooit zien hoeveel mensen op dat moment die page feitelijk open hebben staan, of je moet een smerig stukje script ervoor gaan gebruiken dat continu de server vertelt dat de user nog aanwezig is. Resultaat: miljoenen nutteloze hits. :)

• Gomez12
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 17-10-2023
Verwijderd schreef op zaterdag 06 mei 2006 @ 19:15:
Ik heb gezocht met Google op "realtime teller" maar datgene dat ik bedoel kan ik nergens concreet terug vinden.
Het probleem is dat ik verder niet weet hoe zoiets op te zetten daarom vraag ik het hier.

Ik zoek dus iets zoals dit: "er bevinden zich op dit moment XXX bezoekers op uw site".
Waar wordt bijgehouden wie een pagina bekijkt??? Hou je dit niet bij, ga het dan bijhouden, hou je het wel bij ga dan de log filteren tot je het gewenste resultaat hebt.

• Neman
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 04-02 20:32

Neman

Een uit de lucht gegrepen naam

Verwijderd

Topicstarter
Yes, tanks, dit zocht ik dus. Even gaan kijken nu of ik het aan de gang kan krijgen op mijn site.

• NMe
  • Registratie: Februari 2004
  • Laatst online: 22-01 23:51

NMe

Quia Ego Sic Dico.

Leuk dat je geholpen bent, maar dit soort topics is hier dus niet de bedoeling. Programming is een serieus forum waar gediscussiëerd wordt over zelf geprogrammeerde software. We zijn geen afhaalbalie voor kant en klare scripts. :/

Lees er ook Programming FAQ - Scriptrequests eens op na.

'E's fighting in there!' he stuttered, grabbing the captain's arm.
'All by himself?' said the captain.
'No, with everyone!' shouted Nobby, hopping from one foot to the other.

Pagina: 1

Dit topic is gesloten.