[GF2MX] DualView snel in- en uitschakelen?

Pagina: 1
Acties:

• SD5k
  • Registratie: Juni 2002
  • Laatst online: 16-07 14:51
Ik heb een oude PC (p3 1gh, 256mb ram, GF2mx) in de woonkamer staan om onder andere mee te surfen maar ook om films mee op mn tv te bekijken.

Dit laatste werkt prima, op één ding na:

Wanneer ik gewoon wil surfen op de PC (zonder gebruik te maken van de DualView optie dus) raak ik af en toe wel eens wat kwijt door het per ongeluk te verslepen naar de rechterbuitenkant van mn monitor, en ik heb geen zin om elke keer de TV aan te zetten om het terug te slepen.

Nu is dus mijn vraag of het mogelijk is om een hotkey of snelkoppeling te maken om die DualView stand in- en uit te schakelen.

• SD5k
  • Registratie: Juni 2002
  • Laatst online: 16-07 14:51
Hmmmm, na wat geklooid te hebben met de instellingen heb ik er nog een probleem bijgekregen:

Wanneer ik een film in een window op de tv draai is er niks aan de hand, maar wanneer ik hem vervolgens op Full Screen zet gaat hij eerst een paar seconden echt full screen spelen, daarna verspringt de film naar de linkeronder hoek en zitten er bovenaan en rechts dus hele dikke zwarte balken.

Ik heb alles alweer teruggezet naar mn oude instellingen maar nogsteeds hou ik dit probleem. Iemand hier een oplossing voor? Suggesties kwa te veranderen instellinden ed..?

Dit is eigenlijk nog wel belangrijker dan mn bovenstaande vraag.