Toon posts:

nieuwe poging

Pagina: 1
Acties:
  • 140 views sinds 30-01-2008

Verwijderd

Topicstarter
hallo beste mensen ( ben nieuw hier)
ik vraag alleen aan de mensen die normaal antwoord kunnen geven.

oke
ik heb een i/o kaart gekregen bij een fabriek ( 5 jaar geleden )
dit zijn de gegevens van de kaart:
- FT 8608007
- PC INDUSTRIAL I/O CARD
- FLYTECH TECHNOLOGY CO..(ben ik al geweest maar niets meer)
- S/N FT 237804
isa slot
16 opto in
16 relay out

deze kaart wil ik graag gaan gebruiken voor automatisering thuis.
nu heb ik zelf al op internet gezocht maar ik kan niets meer over deze kaart vinden.
de firma die ze maakte is er niet meer en via google kom ik ook niet verder.
programeren kan ik niet dus ook daarin kom ik niet verder

wie zou mij meer kunnen vertellen over deze kaart want ik weet niet meer waar ik moet zoeken

groetjes
e muntinga

Verwijderd

Ik denk dat je beter een recenter kaartje zoekt, het zal beter/makkelijker werken :)

• HunterPro
  • Registratie: Juni 2001
  • Niet online
volgens mij is al enkele malen gepoogd je duidelijk te maken dat de manier van vragen stellen zoals je die hanteert, niet gewenst is hier. Ik begrijp dat je niks kwaads in de zin hebt, maar je plempt het maar neer van 'hey ik weet het niet, ik heb niet gezocht, ook niet echt zin in, joh, verzin es een oplossing voor me'. En zo werken we hier niet :) sowwy ;)

• Hubert
  • Registratie: November 1999
  • Laatst online: 13:55

Hubert

Decepticons 4ever!!!!

lezen is moeilijk geloof ik voor de ts ;)

wtf wil je met die kaart gaan doen eigenlijk??

oftwel, wees eens wat duidelijker in je post en wat heb je zoal zelf al gedaan om het eventueele antwoord op je vraag te vinden? (nee google telt niet dat kan iedereen :P )

[ Voor 78% gewijzigd door Hubert op 06-05-2006 18:13 ]

Together let us beat this ample field, Try what the open, what the covert yield.

Verwijderd

Dat je nieuw hier bent betekend niet dat je brakke topics hoeft te openen
(alleen de titel al... 'nieuwe poging' :?)

Na 3 minuten google kom ik hier uit
http://www.nucleuscompute...on/industrial_control.htm

en vervolgens hier
http://www.pccompci.com/

Zit daar niet iets voor jouw kaart tussen?

Ik wil je best proberen te helpen, maar met alleen een serienummer kunnen wij natuurlijk ook niets...

[ Voor 20% gewijzigd door Verwijderd op 06-05-2006 18:19 ]

• TERW_DAN
  • Registratie: Juni 2001
  • Niet online

TERW_DAN

Met een hamer past alles.

Je zegt dat je het ding bij een fabriek hebt gehaald. Probeer op die manier wat info te achterhalen wat voor merk het is (het kan goed zijn dat een kaart onder meerdere namen is uitgebracht).
Omdat het om een I/O kaart gaat lijkt het me dat er ook wel chips op zitten die het hele I/O gebeuren regelen, vaak is het ook prima te doen hier wat info van te vinden.

• dion_b
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 15:33

dion_b

Moderator Harde Waren

say Baah

Je topic is dicht en het is onterecht? Lees hier!

Na je vorige "topic" VERWIJDER MIJ A.U.B. ( ZOEK WEL ERGENS ANDERS) is het wel erg frappant om dan dit te stellen:
ik vraag alleen aan de mensen die normaal antwoord kunnen geven.
Een betere GoT begint bij jezelf :Z

Er staat duidelijk in de GoT Huisregels waaraan een topic dient te voldoen, waaraan een titel dient te voldoen (tip: "nieuwe poging" voldoet niet) en wat je kunt doen als je het ergens mee oneens bent. Steeds topics posten is niet de manier...

Los daarvan:

Deze topicstart is niet anders dan je topicstart in 16 input 16 output isa kaart HELP :o

Alles wat ik in de sluitmessage aldaar zette gaat hier ook op:
- als ik op "flytech industrial i/o card" zoek vind ik in google 286 hits. Daar zit zeker iets relevants tussen
- als er *echt* nergens relevante info te vinden is, moet je eens de onderdelen van die kaart bekijken. Waarschijnlijk zijn het vrij standaard chips en kun je daar info over vinden. Wees toch creatief... (zie post van Terw_Dan)
- "automatisering thuis" zegt nog geen ene steek over wat je exact met die kaart wilt doen

Oh, en voor de rest van de posters in dit topic, met name degenen die niets inhoudelijks toevoegen:
Volsta voortaan gewoon ff met een Afbeeldingslocatie: http://gathering.tweakers.net/global/templates/got/images/icons/icon_hand.gif topicreport -zie ook:

Policy m.b.t. replies in 'slechte' topics

Oslik blyat! Oslik!

Pagina: 1

Dit topic is gesloten.