Hallo,
Omdat ik mijn pa een plezier wou doen heb ik voor hem C&C The First Decade gekocht(Hij was al niet van C&C Red Alert weg te slaan dus leek mij dit wel geschikt
). Maar raar genoeg kwam ik vandaag langs en kreeg ik te horen dat hij naar willekeurige tijd een BSOD gaf(Bij het spelen van Yuri's Revenge). Ik heb dus gekeken waar het aan kon liggen. Naar het restartte van de PC kreeg ik van MS de keuze om het foutenrapport te versturen; Gedaan. Toen Werd ik doorverwezen naar deze pagina:
Klik!.
Ik ben dus naar die site van Bewan Systems gegaan. Maar aangezien wij helemaal niks van hun hebben lijkt het me wel heel erg raar dat daar het probleem ligt. Ik heb de laatste drivers van de videokaart geinstaleerd. Ik heb momenteel geen andere vk beschikbaar dus of het daar aan ligt kan ik niet testen. Deze code stond trouwens in de BSOD:
Foutcode; 1000008e, parameter1: c0000047, parameter2: 80521b50, parameter3: f88cabd4, parameter4: 00000000. (ff gekopieert van logboek)
het gaat hier om het volgende systeem:
Intel Pentium 4
512 MB
Geforce FX 5200
Windows XP SP2
Het spel is legaal.
Meer info lijkt mij niet nodig
Als iemand een oplossing heeft zal mijn pa jullie erg dankbaar zijn
Omdat ik mijn pa een plezier wou doen heb ik voor hem C&C The First Decade gekocht(Hij was al niet van C&C Red Alert weg te slaan dus leek mij dit wel geschikt
Klik!.
Ik ben dus naar die site van Bewan Systems gegaan. Maar aangezien wij helemaal niks van hun hebben lijkt het me wel heel erg raar dat daar het probleem ligt. Ik heb de laatste drivers van de videokaart geinstaleerd. Ik heb momenteel geen andere vk beschikbaar dus of het daar aan ligt kan ik niet testen. Deze code stond trouwens in de BSOD:
Foutcode; 1000008e, parameter1: c0000047, parameter2: 80521b50, parameter3: f88cabd4, parameter4: 00000000. (ff gekopieert van logboek)
het gaat hier om het volgende systeem:
Intel Pentium 4
512 MB
Geforce FX 5200
Windows XP SP2
Het spel is legaal.
Meer info lijkt mij niet nodig
Als iemand een oplossing heeft zal mijn pa jullie erg dankbaar zijn