Toon posts:

C&C The First Decade veroorzaakt BSOD

Pagina: 1
Acties:
  • 96 views sinds 30-01-2008

Verwijderd

Topicstarter
Hallo,

Omdat ik mijn pa een plezier wou doen heb ik voor hem C&C The First Decade gekocht(Hij was al niet van C&C Red Alert weg te slaan dus leek mij dit wel geschikt :) ). Maar raar genoeg kwam ik vandaag langs en kreeg ik te horen dat hij naar willekeurige tijd een BSOD gaf(Bij het spelen van Yuri's Revenge). Ik heb dus gekeken waar het aan kon liggen. Naar het restartte van de PC kreeg ik van MS de keuze om het foutenrapport te versturen; Gedaan. Toen Werd ik doorverwezen naar deze pagina:
Klik!.
Ik ben dus naar die site van Bewan Systems gegaan. Maar aangezien wij helemaal niks van hun hebben lijkt het me wel heel erg raar dat daar het probleem ligt. Ik heb de laatste drivers van de videokaart geinstaleerd. Ik heb momenteel geen andere vk beschikbaar dus of het daar aan ligt kan ik niet testen. Deze code stond trouwens in de BSOD:
Foutcode; 1000008e, parameter1: c0000047, parameter2: 80521b50, parameter3: f88cabd4, parameter4: 00000000. (ff gekopieert van logboek)

het gaat hier om het volgende systeem:
Intel Pentium 4
512 MB
Geforce FX 5200
Windows XP SP2
Het spel is legaal.

Meer info lijkt mij niet nodig

Als iemand een oplossing heeft zal mijn pa jullie erg dankbaar zijn _/-\o_

Verwijderd

Blijkbaar niet gezocht.. Oplossing staat hier zelfs op tweakers.

• max
  • Registratie: Juni 2001
  • Niet online

max

a.k.a. Bezwaarbaard

Heb je een Creative Labs soundblaster? Zo ja, update je drivers dan eens.

Zie hier: http://support.microsoft.com/?kbid=310740

En 70373R: Zet dan tenminste een link naar de oplossing erbij of zeg waar hij het kan vnden. Jouw reactie is op deze manier dus totaal niet nuttig.

Bald by design, beard by choice.

Inzien dat je iets niet weet, is belangrijker dan alles weten.

Verwijderd

max schreef op zaterdag 06 mei 2006 @ 17:06:
Heb je een Creative Labs soundblaster? Zo ja, update je drivers dan eens.

Zie hier: http://support.microsoft.com/?kbid=310740

En 70373R: Zet dan tenminste een link naar de oplossing erbij of zeg waar hij het kan vnden. Jouw reactie is op deze manier dus totaal niet nuttig.
Ik wardeer het als er ook zelf gezocht word. Tweakers is geen helpdesk !

• max
  • Registratie: Juni 2001
  • Niet online

max

a.k.a. Bezwaarbaard

Verwijderd schreef op zaterdag 06 mei 2006 @ 18:28:
[...]

Ik wardeer het als er ook zelf gezocht word. Tweakers is geen helpdesk !
Dat realiseer ik me weldegelijk, maar help hem dan op weg met een linkje naar de betreffende FAQ.

Ik denk dat je dat zelf ook wel zou willen ipv een reactie krijgen als die van jou. Dan kan hij alsnog zelf in de FAQ gaan zoeken.

No hard feelings though.

:)

[ Voor 22% gewijzigd door max op 06-05-2006 19:17 ]

Bald by design, beard by choice.

Inzien dat je iets niet weet, is belangrijker dan alles weten.

Verwijderd

max schreef op zaterdag 06 mei 2006 @ 19:16:
[...]

Dat realiseer ik me weldegelijk, maar help hem dan op weg met een linkje naar de betreffende FAQ.

Ik denk dat je dat zelf ook wel zou willen ipv een reactie krijgen als die van jou. Dan kan hij alsnog zelf in de FAQ gaan zoeken.

No hard feelings though.

:)
Mjah, ach.. Your probable right :)

Doe een zoekopdracht met google/tweakers met als keyword '1000008e'. Stopcode is bij een BSOD het belangrijkste. Voor de volledige stopcode moet je een vinkje weghalen bij je system properties. Het gaat om 'Auto restart'. Dan start je machine niet opnieuw op en kan je de volledige bootschap bezichtigen.

Voor het gemak:

Afbeeldingslocatie: http://home.planet.nl/~roeth019/reboot.jpg

• dion_b
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 18:18

dion_b

Moderator Harde Waren

say Baah

GoT Huisregels

- waarom stel je een vraag over een specifieke game (dat dus in SPV thuishoort) in een hardwaresubforum :?
- sowieso is het de bedoeling dat je eerst op zoek gaat. Je zegt dat gedaan te hebben, maar als anderen wel gelijk het antwoord vinden en jij niet lijkt met dat je gewoon beter moet (leren) zoeken :o

Oslik blyat! Oslik!

Pagina: 1

Dit topic is gesloten.