Black Friday = Pricewatch Bekijk onze selectie van de beste Black Friday-deals en voorkom een miskoop.
Toon posts:

ActiveX - Javascript probleem

Pagina: 1
Acties:
  • 125 views sinds 30-01-2008
  • Reageer

Verwijderd

Topicstarter
Ik krijg op mijn PC de MSN Photo upload (voor de MSN Space) niet gedownload. Als ik op install klik gebeurt er helemaal niets. Op een andere pc krijg ik dan een ActiveX balk die ik moet aanklikken om het te installeren. Het is volgens mij een Javascript.

Nu is het me ook opgevallen dat ik op mijn eigen pc nog nooit dat ActiveX balkje heb gezien. Moet dat ergens aangezet worden of moet ik ergens een Javascript aanzetten oid??

Alvast bedankt!!

• aartdijs
  • Registratie: Juli 2017
  • Laatst online: 05-11-2022
Op Google Chrome reageert geen enkel ActiveX onderdeel meer.
Heb al van alles geprobeerd (IE TAB in Chrome bijv.) maar neits blijkt te werken
Erg vervelend, want ik heb al mijn menu's met Javascript gemaakt

• F_J_K
  • Registratie: Juni 2001
  • Niet online

F_J_K

Moderator CSA/PB

Front verplichte underscores

ActiveX en Javascript zijn erg verschillende dingen. Kan je (@aartdijs) wat concreter zeggen wat de context is, wat de concrete foutmelding, etc.? Ook: je zegt 'mijn menu's', heb je het over een zelfgemaakte site? Het is dan ook goed om de relevante delen van de code te geven.

En welkom op GoT!

'Multiple exclamation marks,' he went on, shaking his head, 'are a sure sign of a diseased mind' (Terry Pratchett, Eric)