hallo, ik was een paar dagen afgesloten van internet en nu weer aangesloten.
in de tussentijd even via een wifi stick op het netwerk van de buren.
Nu ben ik weer aangesloten maar ik kom het internet niet op.
Ik heb 3 vragen
1. heeft de wifi-stick mijn instelling (ip adres etc.) gewijzigd?
2. hoe kan ik opnieuw mijn oude instellingen tevoorschijn halen? ik weet me ouwe ip nummer nog.
3. als ik opnieuw alles probeer te installeren kan mijn kabelmodem geen connectie maken met chello dus. de USB kabelmodem is aangesloten via ethernet. Is het volgende een oplossing? Ik geef het MAC adres van de kabelmodem door aan chello, daarna moet alles toch automatisch gaan bij installatie? Ik vermoed dat dus mijn TP/IP (hoe heet dat ook alweer) instelling fucked up zijn door gebruik van de wifi stick.
dank voor uw hulp
in de tussentijd even via een wifi stick op het netwerk van de buren.
Nu ben ik weer aangesloten maar ik kom het internet niet op.
Ik heb 3 vragen
1. heeft de wifi-stick mijn instelling (ip adres etc.) gewijzigd?
2. hoe kan ik opnieuw mijn oude instellingen tevoorschijn halen? ik weet me ouwe ip nummer nog.
3. als ik opnieuw alles probeer te installeren kan mijn kabelmodem geen connectie maken met chello dus. de USB kabelmodem is aangesloten via ethernet. Is het volgende een oplossing? Ik geef het MAC adres van de kabelmodem door aan chello, daarna moet alles toch automatisch gaan bij installatie? Ik vermoed dat dus mijn TP/IP (hoe heet dat ook alweer) instelling fucked up zijn door gebruik van de wifi stick.
dank voor uw hulp