Toon posts:

Iemand geintereseerd in opvoeren kabelmodem ?

Pagina: 1
Acties:
  • 123 views sinds 30-01-2008
  • Reageer

Verwijderd

Topicstarter
Ok het is met zojuist gelukt om mijn kabelmodempie op te voeren en het gaat steeds sneller. Als iemand met mij de theorie wil bespreken. Graag... ik begrijp zelf niet meer wat ik heb gedaan...

provider: Chello
modem: Lancity

upload: 15kB/s --> +360kB/s

Verwijderd

nou dat wil ik zeker wel weten ik zit hier op een slownera zenithmodem en ik haal erg slechte speeds dus als er iets te tweaken valt heen graag. In october stap ik over naar chello (sonera heeft me te veel laten stikken 12 dagen geen mail en niks geen verontschuldeging)dus kom maar op met wat je gedaan hebt.
thanks in advance

vinny

Verwijderd

Topicstarter
Kijk, ik zij Lancity.... het lijkt geloof ik op de truc van DoDo_Devil, BJ en MrHein

een regeltje..

arp -s <gateway-ip> <modem-address>

Verwijderd

Topicstarter
fok er ontbreekt een stukje

arp -s gateway-ip modem-adres

• Chillout
  • Registratie: Juni 2000
  • Laatst online: 03-09-2025
Als je ook iets weet voor de Com21 Comport modems dan hoor ik het heeel graag.

Verwijderd

enne met een chello - terayon modem ?
hoe en waaro ken je da doen ?

• Jeromes
  • Registratie: Maart 2000
  • Laatst online: 26-08 18:03
Dat van dat regeltje heb ik al veel vaker gelezen, maar waar moet je dat in vredesnaam dan invoeren??????

Ik snap er niets van.

Jeroen

• Magnat
  • Registratie: Mei 2000
  • Laatst online: 15-05 16:26
Zijn er ook oplossing voor casema modems?
zo ja? post het ff dan!

Magnat ( www.magnat.demon.nl )

• Longbowh
  • Registratie: Januari 2000
  • Niet online
Dat regeltje is al lang gedisabled door A2000 (nouja, chello...) als het goed is:
Geachte UPC Internet Abonnee,

UPC Nederland is gestart met het aanpassen van het netwerk om het gebruik van
het programma "FuckUPC" onmogelijk te maken op haar netwerk. Een gevolg
hiervan is dat klanten die dit programma gebruiken problemen kunnen hebben bij
het opbouwen van hun Internetverbinding.
Door het programma van uw computer te verwijderen (uninstallen) zal een
correcte verbinding weer tot stand gebracht kunnen worden.

Met vriendelijke groet,

UPC Internet

• smokey
  • Registratie: Oktober 1999
  • Laatst online: 19-02 23:05
ik wil ook een regeltje :) ik heb een een abbo bij @home. weet iemand wat voor modem ze gebruiken?

Verwijderd

kijk naar je modem slimbo

Verwijderd

Topicstarter
Vaag Longbowh,

Dat Dacht ik namelijk ook, maar de verbinding is nu al 24 uur stabiel dus ja...

btw.. Die Quote is wel erg cool op de webserver... :)

• Flox
  • Registratie: Juni 1999
  • Laatst online: 14-04 20:57
Ik heb een abonnement bij Tebenet en heb nog steeds een lancity modem. hehe :)

Earth is nice, heaven is better...

Verwijderd

@home heeft COM21's (COMPort 2000 om precies te zijn) (Achterlijke naam trouwens, hij zit niet op de com-poort. Het is KaasHema niet ;))

• Gert
  • Laatst online: 05-12-2025
Net dat regeltje in getypt -> me hele webserver in puin, kan allemaal dll's niet meer vinden. Zal wel toeval wezen.

Anyway, ik merk er hier niets van, a2000 duivendrecht.

• Jeromes
  • Registratie: Maart 2000
  • Laatst online: 26-08 18:03
Nog maals mij brandende vraag, waar voer je in hemelsnaam dat regeltje in????????????

Loop me helemaal de ***** te zoeken.

Iemand??????

• Super Snackman
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 18-07 11:51

Super Snackman

Snekgek

Good ol'dos

Flevostrand rulez! - It's a bird NO It's a plane NO IT IS SUPER SNACKMAN

Verwijderd

Topicstarter
wat een foute reacties weer, Ik dacht dat die jongens op tweakers wel meer van pc's wisten...

1. Ik heb een LanCity, ik weet niets over Terayon of Com21

2. Casema is het systeem gewoon langzaam, het is niet gelimiteerd.

3. Ik had wel verwacht wat meer serieuze reaties te krijgen over hoe we nu verder moeten om inderdaad Terayons en andere Lancity's te hacken.

4. Dat die webserver in puin ligt door dit regeltje is gewoon BULLSHIT !!!!!Hij was al verrot voordat je het probeerde.. Trouwens welk OS draait die webserver op dat ie DLL's gebruikt.

5. Ik heb tenminste volle snelheid, ik heb wat vrienden gevonden die mij gaan helpen dit verder te ontwikkelen. Dus, BEDANKT LULLO'S VOOR AL JULLIE ZINLOZE REACTIES...

DIT VOORLOOPIG DE LAATSTE POST OP GOT VAN MIJ, WAT EEN BAGGER ZEG... MZZL.

ps. als je met mij wil discusieren over hoe de datatraffic door a2k word gelogd, mail me dan ff... of als je door a2k bent benaderd voor te hoge datatraffic..

groet E-TechZ

• reapher
  • Registratie: Augustus 1999
  • Laatst online: 15-08 15:31

reapher

Z POWER

E-techz! zulke mensen als jouw verpesten het dus!. als er nog meer van die gasten als jouw de boel gaan hacken en hun modem sneller maken, knalt de bandbreedte nog meer naar beneden en dan hebben wij er weer last van. Denk even na, als iedereen dit nou zou dan, wat gebeurt er dan !!!!.

DUS STOP ERMEE!

Click hier niet

• Gert
  • Laatst online: 05-12-2025
Ga maar weg...

['k ben nog niet klaar]

Dat je dit verder gaat ontwikkelen is een beetje dom want daar ben je een beetje laat mee. UPC heeft trouwens ook al actie ondernomen, dus de kans is vrij klein tot nihil. Weet je zeker dat je de data niet uit je cache hebt getrokken...
Al het verkeer wordt door A2000/UPC gelogt dus dit is zo te zien in de stats. Ze mogen je dan van het netwerk afkieperen, omdat je het netwerk misbruikt. Als je snelle upload wilt moet je een zakelijk abbonement nemen, en niet hiermee de boel verzieken voor andere, normale gebruikers.

• xss
  • Laatst online: 16-02 15:49

xss

Nou E-Techz, ik vind je fantastisch. Je hebt mooi de gebruiksaanwijzing van een ander gevolgd en loopt hier nu stoer te doen :(.
Enkel maanden geleden maakte ik hier al gebruik van en heb een aantal weken 4 Q3-servers gehad op m'n Dualmachine. Dat werkte op een gegeven moment niet meer. Toen werkte 't alleen nog maar binnen het A2000-netwerk. Toen gebruikte ik 't maar om nieuwsgroepen vol te pompen. Ook dat werkt op dit moment niet meer bij mij, helaas pindakaas.
Ga nu je troep inderdaad maar 's ergens anders spuien.

Niet Laterz,

Dennet aka "Suzie Q".

Verwijderd

Topicstarter
FUCK JULLIE ALLEMAAL JALOERSE KIPPEN !!!

Reapher: Ik verpest jouw downloads ?

1. Het net is full-duplex, mijn uploads hebben geen invloed op jouw downloads

2. de backbone van ipc is zooooo groot, als jij last hebt van lage snelheden, ligt het probleem in JOUW wijk, daar heb ik niets mee te maken.

3. A2000 heeft geen limieten afgesproken in de Fair-Use-Policy. Daarom kan jij hun niets maken omdat jij "maar" 30-40K trekt en kunnen zij mij niets doen omdat ik over de 500KB/s ga (ja een grote B van Byte).

Hahaha, afgesloten worden omdat ik te snel internet HAhaahhahaa

Gert:

Wat nou laat, het was onmogelijk gemaakt en toch lukt het me weer, dan ga je toch verder, A2K kan ons niet tegenhouden meer.

Dennet:

Ik ben er dus wel zelf achter gekomen, ik heb mijn modem pas 3 maanden na de bekentmaking van de hack. Heb wat artikelen over ethernet bestudeerd en kwam zelf op het idee om de packets naar de modem te sturen en kijken wat er gebeurt.

Later heb ik pas die shit van Dodo_Devil gelezen en ik heb inderdaad ongeveer hetzelfde gedaan.

Voor de duidelijkheid, ik heb dus geen vette warez/mp3/DivX server gebouwd maar gebruik het alleen voor mezelf af en toe.

Ik wil me nu richten op het omzeilen van de traffic-accounting-shit. Alle hulp is welkom..

Mzzl.. Da Muthafuckin E

• PhoeniX-
  • Registratie: Juni 2000
  • Laatst online: 17-08 13:24
Naar je zin E-techz?

• reapher
  • Registratie: Augustus 1999
  • Laatst online: 15-08 15:31

reapher

Z POWER

nou E-techz je taal is ook weer van hoge IQ, maar dat even terzijde. Ik zei toch als iedereen het zou gaan doen dan hebben we wel ontzettend last ervan. Ok ik had het niet helemaal goed gelezen, ik dacht dat je ook mega download. Ik heb ook niet gezegt dat ik er nu last van heb. Maar als jij met 500kb/s upload en andere mensen gaan dit ook doen dan is er voor ons en jullie niet meer veel snelheid te halen tijdens uploaden. Ik vindt servers draaien prima, maar ga niet de boel vezieken. Als jij servers of voor je zelf uploaden met hoge snelheden wil doen koop dan een e1 verbinding of zo. Trouwens als je met +-500kb/s upload dat kunnen hun zien hoor!. Ik moet zeggen dat ik het wel erg knap vindt als dit je gelukt is. Ze zullen je niet meteen afsluiten omdat ze niet iedereen altijd scannen, maar de tijd zal het vertellen.

Click hier niet

Verwijderd

zo'n zenith modem van sonera/multiweb is pas kewl, ff kabeltje maken en ernaartoe telnetten en je kunt alle info sniffen van de mensen in je segment. Echt stom dat ze daar die dingen client-sided instellen en niet server-sided
Pagina: 1