FUCK JULLIE ALLEMAAL JALOERSE KIPPEN !!!
Reapher: Ik verpest jouw downloads ?
1. Het net is full-duplex, mijn uploads hebben geen invloed op jouw downloads
2. de backbone van ipc is zooooo groot, als jij last hebt van lage snelheden, ligt het probleem in JOUW wijk, daar heb ik niets mee te maken.
3. A2000 heeft geen limieten afgesproken in de Fair-Use-Policy. Daarom kan jij hun niets maken omdat jij "maar" 30-40K trekt en kunnen zij mij niets doen omdat ik over de 500KB/s ga (ja een grote B van Byte).
Hahaha, afgesloten worden omdat ik te snel internet HAhaahhahaa
Gert:
Wat nou laat, het was onmogelijk gemaakt en toch lukt het me weer, dan ga je toch verder, A2K kan ons niet tegenhouden meer.
Dennet:
Ik ben er dus wel zelf achter gekomen, ik heb mijn modem pas 3 maanden na de bekentmaking van de hack. Heb wat artikelen over ethernet bestudeerd en kwam zelf op het idee om de packets naar de modem te sturen en kijken wat er gebeurt.
Later heb ik pas die shit van Dodo_Devil gelezen en ik heb inderdaad ongeveer hetzelfde gedaan.
Voor de duidelijkheid, ik heb dus geen vette warez/mp3/DivX server gebouwd maar gebruik het alleen voor mezelf af en toe.
Ik wil me nu richten op het omzeilen van de traffic-accounting-shit. Alle hulp is welkom..
Mzzl.. Da Muthafuckin E