TomTom Mobile en Bluetooth opnieuw installeren Qtek8080

Pagina: 1
Acties:

• steef321
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 20-11-2023
Mijn Smartphone Qtek8080 is teruggekomen van de fabrikant en nu werkt TomTom niet meer. Ik heb al heel wat threads gelezen en tips opgevolgd. Hoewel het niet duidelijk was of het bestand CurrentMap.dat in de map MyDocuments onder Storage of Storage Card zou moeten staan, heb ik dat bestand nu op beide locaties neergezet.
De snelkoppelingen naar TomTom in het menu in de telefoon staan er netjes. Als ik via Contact Navigation een contact selecteer en daarnaartoe wil navigeren staat er slechts 'Fout' in het scherm, dan krijg ik het Algemene Voorwaarden scherm en dan weer Alert: 'Fout'.
Ik herinner me vagelijk dat er onder Storage ook een map TomTom stond voorheen, die er nu niet meer staat, maar ik kan het mis hebben natuurlijk. De GPS ontvanger (muis) detecteren lukt ook niet meer: onder menu 'Bluetooth' krijg ik de melding: 'No Bluetooth hardware is installed on this device', dus probeer ik hem op dicoverable of on te zetten, maar in beide gevallen krijg ik de melding: 'The settings could not be saved'.
Een detail misschien, maar onder menu 'Power Management' krijg ik de melding: 'The settings could not be opened'.
Als er aanvullende gegevens nodig zijn hoor ik dat graag!
Iemand?