Ik heb google desktop weer eens geïnstalleerd (in het begin een keer geprobeert maar toen vond ik Copernic Desktop search beter ivm pdf search) en ik moet zeggen, ik vind het goed!
vooral de zijbalk (sidebar) waar ik mijn rss info op kan laten zien is handig.
Probleem: Ik surf met maxthon (link), een schil rondom IE.
Nu heb ik al een paar dingen geprobeerd maar als ik een link uit google desktop aanklik (uit bv webclips of Nieuws) dan wordt altijd IE geopend.
Heb handmatig alle verwijzingen naar IE al naar Maxthon veranderd maar dit maakt niets uit.
Dit heb ik gedaan in mapoties -> bestandstypen en daar alle koppelingen van extensies naar het IE logo veranderd naar Maxthon maar dit helpt niet.
Iemand anders ook dit probleem geconstateerd en daar een oplossing voor gevonden?
vooral de zijbalk (sidebar) waar ik mijn rss info op kan laten zien is handig.
Probleem: Ik surf met maxthon (link), een schil rondom IE.
Nu heb ik al een paar dingen geprobeerd maar als ik een link uit google desktop aanklik (uit bv webclips of Nieuws) dan wordt altijd IE geopend.
Heb handmatig alle verwijzingen naar IE al naar Maxthon veranderd maar dit maakt niets uit.
Dit heb ik gedaan in mapoties -> bestandstypen en daar alle koppelingen van extensies naar het IE logo veranderd naar Maxthon maar dit helpt niet.
Iemand anders ook dit probleem geconstateerd en daar een oplossing voor gevonden?
P.Duh! lekker puh!