[XP] Google desktop links openen in IE ipv Maxthon

Pagina: 1
Acties:

• pduh
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 29-12-2025
Ik heb google desktop weer eens geïnstalleerd (in het begin een keer geprobeert maar toen vond ik Copernic Desktop search beter ivm pdf search) en ik moet zeggen, ik vind het goed!
vooral de zijbalk (sidebar) waar ik mijn rss info op kan laten zien is handig.

Probleem: Ik surf met maxthon (link), een schil rondom IE.
Nu heb ik al een paar dingen geprobeerd maar als ik een link uit google desktop aanklik (uit bv webclips of Nieuws) dan wordt altijd IE geopend.
Heb handmatig alle verwijzingen naar IE al naar Maxthon veranderd maar dit maakt niets uit.
Dit heb ik gedaan in mapoties -> bestandstypen en daar alle koppelingen van extensies naar het IE logo veranderd naar Maxthon maar dit helpt niet.

Iemand anders ook dit probleem geconstateerd en daar een oplossing voor gevonden?

P.Duh! lekker puh!

• CodeCaster
  • Registratie: Juni 2003
  • Niet online

CodeCaster

Stop AI Slop

Staat Maxthon wel als standaardbrowser ingesteld? :)

https://oneerlijkewoz.nl
Op papier is hij aan het tekenen, maar in de praktijk...

• pduh
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 29-12-2025
door je smiley hoop ik dat ik het goede antwoord voor je heb: JA
maar goed, ik stel hem nog wel een keer in (dat mag niet uitmaken)

shit shit shit, slotje slotje, ik zit in maxthon dus onder Options -> Default browser -> set as default browser. Dit doe ik dus, klik direct daarna op een link in Google desktop en het werkt!
Shame on me, 8)7 |:( ik ben een beetje door de hitte bevangen denk ik! Stomme }:O
Bedankt voor de simpele oplossing, ondanks je smiley zeer nuttig gebleken, had ik dus even dik overheen gekeken!

P.Duh! lekker puh!