Fujitsu amilo pi 1536 (new) vs SOny Vaio PCG-K115S (2e hands

Pagina: 1
Acties:

• coentre
  • Registratie: Juli 2003
  • Laatst online: 22-06-2025
Ik weet niet goed wat ik moet doen.

ik wil een laptop kopen.

nu kan ik tweede hands de sony PCG-K115S kopen voor 800-850 euro link

of nieuw bij mediamarkt voor 1099.
link fujitsu link fujitsu site

maar weet nu niet goed wat te doen. eigenlijk ligt budget op 1000 euro, maar die 100 euro is bespreekbaar.

wat is eigenlijk nu precies die dual core processor bij die fujitsu? Is dat twee keer 1.66Ghz, dus rond de 3.3Ghz?

iemand tips?

Verwijderd

Wat wil je met je notebook? Wil je veel programma's te gelijkertijd draaien? De Fujitsu. Ga je voor de vormgeving de sony.

Wat is het nut van dual core? Je kan daarmee bijvoorbeeld een programma op 1 'core' zetten zodat je met de andere 'core' nog iets anders kan doen. Dus 2 zware programma's laten lopen met minimale vertraging.

Verder heeft de Fujitsu een beter vga kaart. Het ligt er maar net aan waar je, je prioriteiten stelt :).

Succes met je keuze :)

• Paquito
  • Registratie: Juni 2001
  • Niet online
Stel je prioriteiten aan customer service? Dan ben je iig bij Fujitsu Siemens aan het verkeerde adres.
Zelf heb ik er erg nare ervaringen mee en ik heb ook verschillende andere negatieve user ervaringen gelezen...
de reparaties duren erg lang en het wil nog wel eens voorkomen dat de laptop in beschadigde staat terugkomt!

Verwijderd

Raven- schreef op zaterdag 06 mei 2006 @ 22:21:
Stel je prioriteiten aan customer service? Dan ben je iig bij Fujitsu Siemens aan het verkeerde adres.
Zelf heb ik er erg nare ervaringen mee en ik heb ook verschillende andere negatieve user ervaringen gelezen...
de reparaties duren erg lang en het wil nog wel eens voorkomen dat de laptop in beschadigde staat terugkomt!
jij mischien wel ja.....dat wil niet zeggen dat FS niet goed is! zelf heb ik erg goede ervaringen met FS! reparatie binnen 3 dagen! terug, sindien helemaal geen problemen meer! :)