Troll op +3

Pagina: 1
Acties:

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• wildhagen
  • Registratie: Juni 1999
  • Niet online
Kan iemand uitleg verschaffen waarom deze troll in godsnaam op +3 staat?

Een AV-maker beschuldigen van het maken van virussen, zonder ook maar één spat bewijs hiervoor aan te voeren is gewoonweg een ordinaire troll imho.

Virussen? Scan ze hier!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sallin
  • Registratie: Mei 2004
  • Niet online
ik vond het niet echt een trol maar een meer een poging tot een grappige opmerking, wel vind ik +3 te hoog.

This too shall pass
Debian | VirtualBox (W7), Flickr

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Michien is het iemand met meerdere acountjes, tja o zo manier werkt de rating het ook niet meer goed.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Polaris
  • Registratie: April 2000
  • Niet online
(overleden)
Ik vermoed ook dat het alleen maar een mislukte poging is om grappig te zijn. Zoals al vaker is gebleken, is de scheidslijn tussen een grap en een troll vaak maar dun. De reactie is in ieder geval al gedaald naar +1.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• botoo
  • Registratie: November 1999
  • Laatst online: 00:00

botoo

💀 too old to die young

wildhagen schreef op zaterdag 06 mei 2006 @ 07:27:
Een AV-maker beschuldigen van het maken van virussen, zonder ook maar één spat bewijs hiervoor aan te voeren is gewoonweg een ordinaire troll imho.
* eensch *

Wmb is dit geen dunne scheidingslijn tussen grap en troll, een goede grap zal weliswaar in de buurt van die lijn bewegen, maar dit is een behoorlijk lage en vooral ernstig mislukte goedkope 'grap'.

FXDLS 'S&S edition'

💀 memento mori 💀

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bszz
  • Registratie: November 2002
  • Nu online
botoo schreef op zaterdag 06 mei 2006 @ 11:47:
[...]
* eensch *

Wmb is dit geen dunne scheidingslijn tussen grap en troll, een goede grap zal weliswaar in de buurt van die lijn bewegen, maar dit is een behoorlijk lage en vooral ernstig mislukte goedkope 'grap'.
slechte grap <> troll..........

[ Voor 86% gewijzigd door bszz op 08-05-2006 11:42 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Galactic
  • Registratie: Maart 2006
  • Laatst online: 30-09 18:14
overbodig -1 :)
Pagina: 1