Toon posts:

welke processor is het best voor deze toepassing

Pagina: 1
Acties:
  • 48 views sinds 30-01-2008

Verwijderd

Topicstarter
Ik heb een vraagje

Ik ben al een tijdje opzoek naar een nieuwe processor. En ik kan er maar niet uitkomen zie door de bomen het bos niet meer. dus ik hoop dat jullie mij een beetje advies kunnen geven

Ik ben van plan om op de computer Windows server 2003 te instaleren.
En daarop virtual machine instaleren. En dan virtueel netwerk met verschillende virtuele machines

alvast bedankt

[ Voor 15% gewijzigd door Verwijderd op 06-05-2006 00:44 ]

• djkorpo
  • Registratie: Maart 2005
  • Laatst online: 27-05 09:59
Ik denk dat een Simpel cpu'tje wel moet voldoen. Ik weet niet wat voor taken je wil gaan doen tussen die computertjes? Je zit zowiezo aan je lansnelheid verbonden en die wordt nog wel bijgehouden door een P3

• Banshee
  • Registratie: Mei 2002
  • Laatst online: 18-05 11:40
Beetje magere topicstart ...

Wat heb je allemaal al, en wat ga je met dat systeem draaien? Wordt het een web- / file- /mailserver?
Hoeveel clients komen er aan te hangen?

Gooi even zo'n lijstje neer, dan kunnen we er wat meer mee.

• djkorpo
  • Registratie: Maart 2005
  • Laatst online: 27-05 09:59
Banshee schreef op zaterdag 06 mei 2006 @ 00:49:
Beetje magere topicstart ...

Wat heb je allemaal al, en wat ga je met dat systeem draaien? Wordt het een web- / file- /mailserver?
Hoeveel clients komen er aan te hangen?

Gooi even zo'n lijstje neer, dan kunnen we er wat meer mee.
Precies :P

Verwijderd

Topicstarter
Eigenlijk moet het een heel apart virtual netwerk worden dus dat je eigenlijk 2 aparte netwerken heb een daarbinnen in die virtual machine moet encryption over het netwerk (moet alleen nog uitzoeken hoe ik dat ga aan pakken) en een dhcp en file server.

• dion_b
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 00:21

dion_b

Moderator Harde Waren

say Baah

In je topicstart geef je net geen enkele informatie wat relevant is voor de vraag die je stelt.

Wat voor services gaan draaien op dat "virtueel netwerk"?
Welke server en clientprogrammatuur gaat draaien?
Wat is voor dat programmatuur doorgaans de bottleneck? (ALU? FPU? geheugenbandbreedte? overige I/O bandbreedte?)
Hoeveel nodes gaat dit virtueel netwerk hebben?
Op wat voor apparatuur draait dit spul normaal in een 'echt' netwerk? En hoe zit het daar met CPUbelasting?

Etc. etc. etc.

Kortom, er is gewoon geen antwoord te geven met de beste wil in de wereld met de info die je geeft. Daar komt bij dat GoT geen helpdesk is, we verwachten dat je zelf meer moeite in je topicstart steekt dan je van anderen in de reacties verwacht. Die balans ligt hier ook nogal scheef :/

Oslik blyat! Oslik!

Pagina: 1

Dit topic is gesloten.