[CSS?] Systeem StyleSheet FF+IE?

Pagina: 1
Acties:

• J_Davelaar
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 11-11-2025
Ik zit sinds een paar dagen met een raar probleem.

Wanneer ik een website bekijk (zowel met IE6.0 als FF1.5) of wanneer ik een e-mail bekijk met Outlook 2003 worden een groot aantal teksten weergegeven in Italic. Het lijkt vooral op te treden bij teksten in Arial. Als ik verschillende broncodes bekijk gebeurd het niet bij Verdana of zo.
Wanneer ik een e-mail beantwoord in Arial kan ik ook geen gebruik maken van de Italic knop. Hij heeft gewoon geen effect meer.

Het probleem lijkt begonnen te zijn rond de tijd dat ik op de Joomla site het lettertype vergrootte if anders toen ik lokaal JSAS ervoor installeerde (een kleine WAMP omgeving voor Joomla).

Nu weet ik dat je voor browsers vaak een eigen stylesheet kan maken. Maar is er ook een waar alle programma's gebruik van maken die HTML weergeven?

Was ik maar een punt dan was ik het einde

• André
  • Registratie: Maart 2002
  • Laatst online: 20-02 09:23

André

Analytics dude

Ik denk eerder dat je een font-probleem hebt? Ik heb hetzelfde ooit eens gehad toen ik per ongeluk een font weggegooid had.

• crisp
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 00:32

crisp

Devver

Pixelated

Arial font opnieuw installeren, komt meer voor dat 'ie corrupt raakt.

Intentionally left blank

• J_Davelaar
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 11-11-2025
Het zou kunnen. Ik ga even zoeken.
Alleen als ik kijk in Word dan werkt Arial wel gewoon prima. Zou dit dan ook niet mis moeten gaan?

Hmm vreemd
Nu staat alles ineens weer goed.. Ik heb alleen even het arial font geopend gehad om te kijken of hij werkte. Misschien dat dat hielp?? Heb geen programma's opnieuw opgestart. :?

[ Voor 43% gewijzigd door J_Davelaar op 05-05-2006 23:42 ]

Was ik maar een punt dan was ik het einde

Verwijderd

Gebruik je ook geen Suitcase ofzo, of een andere fontmanager? Ik heb wel eens dat als ik bepaalde fonts activeer opeens ook m'n desktopfonts veranderen. Je kunt met - ik dacht - PowerToys je fonts opnieuw installeren..