Hey ppz,
Ik ben op zoek naar een .wph bestand om mijn Bios te flashen.
Het gaat om een Phoenix NoteBIOS 4.0 bios. Ik wil m flashen omdat ie erg verouderd is,
en er bijvoorbeeld geen cd-boot optie op zit.
Ik heb al op driverguide en google gezocht, en heb alleen een programma'tje gevonden om de bios te flashen, maar niet met de juiste image (bios.wph).
Weet iemand waar ik die kan vinden?
Hier de specs, voor zover ik ze weet:
Ik heb ff gekeken bij phoenix, maar deze hebben alleen nog award bios-flashes. Ook op google gezocht, en ben erachter gekomen dat de meest huidige versie, revision v6 is.
Kan iemand mij verder helpen, met bijv. een database-site met images ofzo, of weet iemand hoe dat nou precies zit met die phoenix ongein. Oja, heb nog op de ffc id gezocht, maar kwam niet verder dan dat ie in taiwan is gemaakt.
Thanks in advance,
lwmxynedtodth
Ik ben op zoek naar een .wph bestand om mijn Bios te flashen.
Het gaat om een Phoenix NoteBIOS 4.0 bios. Ik wil m flashen omdat ie erg verouderd is,
en er bijvoorbeeld geen cd-boot optie op zit.
Ik heb al op driverguide en google gezocht, en heb alleen een programma'tje gevonden om de bios te flashen, maar niet met de juiste image (bios.wph).
Weet iemand waar ik die kan vinden?
Hier de specs, voor zover ik ze weet:
- Ision Multimedia Notebook Computer, FCC ID FMA87, manufacturer onbekend, type 87
- Mobo: helaas onbekend, boot meldt: Notebook Computer Version 1.00.1.00
- 80 mb ram, 2 gig hd, 200 mhz cpu, 2 mb gpu
- bios: Phoenix NoteBIOS 4.0
Ik heb ff gekeken bij phoenix, maar deze hebben alleen nog award bios-flashes. Ook op google gezocht, en ben erachter gekomen dat de meest huidige versie, revision v6 is.
Kan iemand mij verder helpen, met bijv. een database-site met images ofzo, of weet iemand hoe dat nou precies zit met die phoenix ongein. Oja, heb nog op de ffc id gezocht, maar kwam niet verder dan dat ie in taiwan is gemaakt.
Thanks in advance,
lwmxynedtodth